Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen jeg kan gå ut å danse å ha det dritgøy med etter en lang tung uke...Hvor treffer man sånne? Har samboer og 2 venninner jeg finner på ting med, men savner en jeg virkelig klikker med og kan ringe 1 time før så stikker vi ut på byen og danser. Homofil,lesbisk,heterofil jeg trenger en venn! Bor i Bergen, var på finken en gang med en lesbisk venninne, men virket som alle hadde sine egne klikker der, eller kun var der for å ligge med noen...,ønsker bare å møte noen som faktisk ønsker et vennskap og ikke har en skokk med venner fra før av.

Anonymkode: 19916...e8b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kunne vært meg, men jeg aldri barnefri lenger, så jeg kan ikke være spontan. Savner det iblant, når jeg ikke er for sliten. Elsket å gå på Finken, selv om jeg er hetero (og nærmest aseksuell). Bare elsker å slippe klåing og sjekking.

Dette er jo en bra begynnelse, det er garantert flere som oss der ute. Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymkode: 4a7ac...c9a

AnonymBruker
Skrevet
På 23.6.2017 den 21.33, AnonymBruker skrev:

Det kunne vært meg, men jeg aldri barnefri lenger, så jeg kan ikke være spontan. Savner det iblant, når jeg ikke er for sliten. Elsket å gå på Finken, selv om jeg er hetero (og nærmest aseksuell). Bare elsker å slippe klåing og sjekking.

Dette er jo en bra begynnelse, det er garantert flere som oss der ute. Kan jeg spørre hvor gammel du er?

Anonymkode: 4a7ac...c9a

Jeg er 26 ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 24 og helt enig med deg! Let's be friends! 

Anonymkode: 418ab...85b

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle bodd i Oslooo😭

Anonymkode: c2041...b4e

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skulle bodd i Oslooo😭

Anonymkode: c2041...b4e

Du skulle bodd i Bergen!😉

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24 og helt enig med deg! Let's be friends! 

Anonymkode: 418ab...85b

Ja,bor du i Bergen da?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...