Gå til innhold

Hvordan kom du over Kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Gjest Daniella_
Skrevet

Noen "inviterte" hit inne på et annet forum... (sol).

Og siden ble jeg bitt av KG-basillen :)

Gjest gjest1
Skrevet

Ei venninne viste meg innlegg fra en viss snobbebruker her som vi skrev masse tull med på begynneslen så ble jeg seriøs bruker :o

Skrevet

Søkte etter et eller annet (det er så lenge siden at jeg ikke husker hva) .. og så ble jeg bare sittende fast.. :wink:

Skrevet

Qlio hadde i signaturen sin på SnartMamma, en link til graviditetsdagboken sin her inne.

Gjest gjest1
Skrevet
Jepp, enkelt og greit spørsmål..

Selv søkte jeg på nettet for å finne bryllups-sider, og da poppet linken til KG opp...

Samme her :)

Skrevet

Jeg kom hit via link på Startsiden. Det er egentlig ganske lenge siden jeg oppdaget forumet, kan det være tre-fire år siden kanskje? Har rukket å være registert som en annen bruker samt vært gjesteleser en stund før jeg ble Bippe. Var også borte fra forumet en stund fordi jeg ble lei, men nå trives jeg som Bippe og koser meg når jeg er på nett. :)

Skrevet

Ble spurt om å være forlover, og søkte på "bryllup", "forlover" osv... Havnet på KG, og har ikke greid å komme meg vekk herfra siden. Må være 4-5 år siden... :wink:

Skrevet

Som så mange andre... bryllup! Men den siden er ikke så interessant lenger, nå kikker jeg bare der hvis det er noen temaer på "nye innlegg" som jeg vil svare på.

M

Gjest Anonymous
Skrevet

Søkte etter bryllupssider jeg, og siden ble jeg bare her :sjarmor:

Skrevet

tro det eller ei, så var det mannen min som tipset meg om kvinne guiden.... :ler: og siden har jeg vært her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...