*Lene* Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Jepp, enkelt og greit spørsmål.. Selv søkte jeg på nettet for å finne bryllups-sider, og da poppet linken til KG opp... Og siden har jeg vært her :-D Hadde aldri hørt om denne siden før heller!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Samme som deg, Penelene.. Tror nok jeg har vært og sett på siden for lenge siden, men ble aktiv da jeg lette etter bryllupstips.
iselhek Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 tips fra en venninne.... jeg også ble tipset
Malou Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 Lette etter et husmortips og fikk opp et innlegg fra dette diskusjonsforumet. Hadde aldri hørt om det før.
Loppefrø Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Søkte etter tips i en konkret sak, og kom over denne siden. Har lest lenge, men det er ikke så lenge siden jeg registrerte meg. Men jeg følger med.
Marina75 Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 Søkte etter noe. Kan ikke huske hva for det er så lenge siden. Har lest og vært Gjest lenge før jeg registrerte meg. Fint forum syntes jeg.
Gjest Litjmæ Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 Har ikke kommet over at jeg fant den enda jeg!!!
maiia Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 Det var lite å gjøre på jobb etter ferien. Jeg kjedet meg, dagdrømte og søkte rundt etter drømmeferien :oops: . Jeg hadde vært inne på KG før, men aldri inne på diskusjonsforumet. Smugleste først noen dager før jeg registrerte meg.
Dru Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Jeg kjenner Grooo fra før av, og ble oppmerksom på forumet da hun sa at hun hadde blitt moderator her. Og siden bare ballet det på seg...
*tine* Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Tror det var ei venninne som tipset meg første gangen jeg Tusen takk til henne
*tine* Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Tror det var ei venninne som tipset meg første gangen jeg Tusen takk til henne
Fakse Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Kom hit første gang via link på startsiden. Fattet ikke særlig interesse da (kan ikke huske om jeg fant diskusjonsforumet da), men begynte vel å være her da vi ble forlova. Det er rart med det, nå leser jeg ikke innlegg på bryllupsofrum engang, synes bare det blir mas og kjedelig
Sniglå Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Jeg....husker ikke!?! Har vært gjest i noen år før jeg endelig fikk fingeren ut og registrerte meg.. Beste forum på jord!
Anglofil Skrevet 6. januar 2005 #18 Skrevet 6. januar 2005 Jeg husker ikke, det er flere år siden nå :oops: .. Mvh Yvonne
Crazee Skrevet 6. januar 2005 #20 Skrevet 6. januar 2005 Søkte faktisk etter herreskjørt eg. Eller "menn i skjørt" var vel søkebegrepet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå