AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #81 Del Skrevet 24. juni 2017 Ja, men de kom jo ikke før de farlige folka hadde gitt opp.. De hadde tatt seg inn i kåken noen uker før, så kom de tilbake for å skremme oss, røsket i døra midt på natta, banka på og ville aldri gi seg. Vi var jo helt nervevrak. Til slutt ga de opp, og da kom purken. Husker jeg stod og skalv i beina. Hadde angst et år etterpå. Vi hadde ikke gjort disse folka noe annet enn å klage på husbråk. Anonymkode: 1bd62...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #82 Del Skrevet 24. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Oj, du! Går det betre med deg no? Anonymkode: fc4a4...4ba Nei dessverre. Er "midt oppi" det enda. Ikke nødvendigvis å komme i kontakt med politiet, men alt som har ført til den kontakten i utgangspunktet. Anonymkode: dc234...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #83 Del Skrevet 24. juni 2017 3 timer siden, Jacklost skrev: Jeg ringte en gang da jeg ble kraftig hetset på Kvinneguiden. De bare lo av meg. Ble helt satt ut og tårene kom! Tilpass. Politiet har faktisk bedre ting å ta seg til enn å trøste folk som driter seg ut på nettet. Anonymkode: 0307d...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #84 Del Skrevet 24. juni 2017 Aldri ringt 112. Jeg ringte 02800 om noen som gikk rundt og tagget i nabolaget mitt en gang, samt at jeg ringte 02800 en gang jeg hadde vært vitne til en alvorlig ulykke - men der andre nødetater allerede var på plass, slik at det ikke var behov for at jeg skulle ringe 112. Anonymkode: 719d9...da0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 24. juni 2017 #85 Del Skrevet 24. juni 2017 Jeg har ringt politiet haugevis av ganger (kun 02800, aldri nødnummeret). Når jeg finner en hund som tydeligvis har stukket av eller er "lost" så ringer jeg 02800 med info om hunden, og så videreformidler de info til eieren når eieren skal melde hunden forsvunnet. Jeg har ringt ganske 5 ganger med biler som har "kræsjet" i grøften uten at jeg har hatt mulighet til å stoppe selv for å sjekke, og jeg har ringt om brann i tunnel og om et selvmord. Og hver eneste gang har de tatt det alvorlig, og de har også ringt meg tilbake et par ganger for å fortelle meg om hva som egentlig hadde skjedd, det setter jeg veldig pris på. Jeg nøler ikke å ringe, og det håper jeg ikke andre gjør heller. Ring 02800 hvis du er usikker på situasjonen, så tar politiet og vurderer det selv derfra 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. juni 2017 #86 Del Skrevet 24. juni 2017 Det har jeg aldri hatt behov for, håper aldri jeg får behov for det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 24. juni 2017 #87 Del Skrevet 24. juni 2017 Opptil flere ganger. Av vidt forskjellige grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 24. juni 2017 #88 Del Skrevet 24. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tilpass. Politiet har faktisk bedre ting å ta seg til enn å trøste folk som driter seg ut på nettet. Anonymkode: 0307d...5eb Det spørs selvfølgelig hva hetsen dreier seg om, det, vettu😉. Kvinneguiden har vært i medias søkelys over netthets tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #89 Del Skrevet 24. juni 2017 Har aldri gjott det og kommer aldri til å gjøre det! Anonymkode: ac91d...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #90 Del Skrevet 24. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri gjott det og kommer aldri til å gjøre det! Anonymkode: ac91d...9e2 Det kan du umulig vite. Anonymkode: bae9a...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #91 Del Skrevet 24. juni 2017 1. da jeg ble vitne til kidnapping av et barn (av en mann som BARE var iført t-skjorte). fikk faktisk være med på biljakt. 2. da jeg fikk juling. 3. da hunden min fikk juling av 4 voksne menn (da gadd de ikke komme). 4. da jeg holdt på å bli drept av en bring-trailer for å forklare hvorfor jeg kanskje blinket i fotoboks + spurte om det var vits i å anmelde. det jeg vet om iallefall Anonymkode: 57d90...359 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #92 Del Skrevet 24. juni 2017 En gang (02800) når en slosskamp veltet ut fra ett "polakkhus" (altså der det bor mange polakker som jobber også drar de igjen). Var fem menn som gikk løs på en pakistaner som prøvde å løpe vekk fra huset. Lurer på hva som var greia. De forsøkte å holde seg når de så at jeg så dem men de stoppet ikke. Politiet kom veldig fort, 3-4 minutter maks. Ganske merkelig i grunn, dette var i ett veldig rolig og fint nabolag på Østlandet og de som bor der er alltid hyggelige, smiler og sier hei. Anonymkode: f3c21...186 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2017 #93 Del Skrevet 24. juni 2017 Ringt 112 en gang. Eksen holdt på å banke meg, Greide å låse meg inne på badet og fikk ringt politiet. 02800 har jeg ringt en gang. Da jeg så noen stå å balansere på rekverket på en bru. Anonymkode: 34a10...136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #94 Del Skrevet 25. juni 2017 Har ringt pga en hund som hadde kommet seg løs. Viste seg etter en tur til dyrlege at hunden bodde rett oppi gata I forbindelse med at jeg fant en mann på en benk i sentrum. Han virket ikke i bra form. Måtte rådføre meg med politiet før jeg skulle være fosterhjem for en hund. Ville ikke bli anmeldt for kidnapping (eieren var narkoman og landet på sykehus etter en overdose). Mens jeg ble holdt fast av moren til eksen min. De sendte aldri noen bil. Selv om jeg truet med å slå mora hvis hun ikke slapp meg. Ei heller når eksen kom inn igjen og truet med å drepe meg og jeg sa til han værse god, drep meg! Dog spurte betjenten om de skulle sende en bil når jeg hadde kommet meg ut derfra, men det gadd jeg ikke. Ville bare bort derfra. Tror jeg bare ringte nødnummeret den gangen med eksen, men gody mulig det var 02800 nummeret alle gangene. Anonymkode: bdf76...cb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 25. juni 2017 #95 Del Skrevet 25. juni 2017 Interessant artikkel. Bra timing, kanskje nrk leser på kg? Haha https://www.nrk.no/telemark/i-disse-tilfellene-bor-du-ringe-politiet-1.13521886 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2017 #96 Del Skrevet 26. juni 2017 2 ganger. En gang da vi hadde innbrudd i leiligehte, og en gang da det var en dritt som gjentatte ganger utførte hærverk på begge bilene våre. Hærverkdusten tok vi på fersken, og sperret hans bil inne til politiet kom. Anonymkode: 60b43...a38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. juni 2017 #97 Del Skrevet 27. juni 2017 På 23.6.2017 den 22.07, minikrølla skrev: Har aldri gjort det, tør ikke i tilfelle jeg lager nødvendig bry for politiet... Det må da være opp til politiet å avgjøre. Hvis du ser en alvorlig hendelse bør du ringe uansett, og så får politiet avgjøre om de skal prioritere det eller ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. juni 2017 #98 Del Skrevet 27. juni 2017 På 23.6.2017 den 23.46, amativeReflection skrev: Synes du det er greit at politiet ikke ivaretar våre rettigheter? Sutre, sutre. Merkelig hvordan du alltid har trøbbel med politiet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. juni 2017 #99 Del Skrevet 27. juni 2017 På 25.6.2017 den 1.50, AnonymBruker skrev: 02800 har jeg ringt en gang. Da jeg så noen stå å balansere på rekverket på en bru. Anonymkode: 34a10...136 Høres mer ut som en 112-sak, i og med at liv og helse står i fare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slagelse Skrevet 27. juni 2017 #100 Del Skrevet 27. juni 2017 (endret) Tre ganger. Første gang i forbindelse med nabobråk med fest og voldsbruk. Jeg ringte 02800. Politiet kom og stoppet festen og tok med seg to skadde. Den andre gangen var det i forbindelse med en trafikkulykke jeg kom først til. Da ringte jeg 113 og 112. Det var en traumatisk opplevelse da dette viste seg å være en dødsulykke. Heldigvis var de raskt på pletten. Tredje gangen var da jeg møtte en Trailer som kjørte i retning mot meg i mitt kjørefelt. Jeg måtte bytte felt for å slippe frontkollisjon og bli drept . Ringte 112. De sa de skulle kjøre ut og ta tak i det. Jeg hørte aldri noe mer. Endret 27. juni 2017 av slagelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå