AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Altså, vi er begge over 30, single og barnløse. Jeg bor i byen, han bor på landet - ca 1,5 times kjøring. Traff han på fest for et år siden, vi fant tonen og kysset litt. Sendte en del meldinger, men det dabbet av. Nå, et år senere matchet vi på Tinder. Vi skrev litt frem og tilbake, og jeg sa at jeg skulle på hyttetur i nærheten av der han bor. HAN foreslo at vi skulle møtes, men når dagen kom så feiget han ut. Vi har snappet litt og skrevet litt på Tinder i etterkant. Jeg må alltid ta initiativ, men når jeg først gjør det så er han all in. Skriver lange meldinger og virker interessert. For å være ærlig er jeg ikke vant til at gutter er så "hard to get". Kanskje derfor jeg liker han så godt. Men han er sjenert og veldig ordentlig, og jeg er litt redd for å skremme han vekk. Det er nesten som å nærme seg et rådyr i skogen, haha 😂 Jeg vet at hvis jeg spiller kostbar så dør relasjonen ut. Han er ganske passiv (men ikke uinteressert tror jeg). Tror han har lite erfaring med kvinner. Hvis jeg spør han på date så feiger han ut. Hvordan går jeg frem? Skal jeg bare fortsette å sende meldinger eller skal jeg utfordre han litt? Anonymkode: b961a...590
ajarRun Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Bare møt opp på døren med to seksere øl og en pizza? 1
Horten Market Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Det kan jo hende han ikke er interessert, men la oss legge til grunn at din oppfatning er rett: Han er interessert, men sjenert. Siden dere har kysset på fest, og han er på Tinder, så virker han ikke helt borte. Dette rimer ikke helt med en sjenert fyr, men la gå. Kanskje han prøver og prøver, men får det ikke til. Hva gjør du når du ber ham på date? Du bruker vel ikke d-ordet? Det er fy-fy for folk med et snev av sosial angst. Du ber ham med på en tur uten å nevne date, eller finner på noe annet som er uforpliktende og gir rom for å flytte fokus (mentale fluktruter). To mennesker på en romantisk middag kan bli kleint når den ene er sjenert, og noe den sjenerte vil unngå som pesten etter dårlige erfaringer. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Jeg går i kategorien sjenert og har i mange tilfeller vært nær å komme i nærmere forhold med en jente jeg liker, men feiger ut fordi jeg begynner å få tanker om at hun kanskje egentlig bare prøver å være hyggelig. Derfor overlater jeg alt ansvar til henne for å gi tydelig signal og ta alt initiativ. Dette har ikke gått så bra fordi jenter forventer at det er mannen som skal ta dette initiativet, men jeg hadde helt klart vært i flere tilfeller med attraktive jenter om de virkelig hadde turt å ta det initiativet jeg ikke tør å ta. Så fra mitt ståsted, halveis i sympati med denne karen som lever med det samme som meg så sier jeg KJØR PÅ, ikke la han smyge seg unna. Ta initiativ, vis tydelig interesse, og møt opp på døren hans om du må! Anonymkode: 2b06c...a70 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 Flere jenter det likte* Anonymkode: 2b06c...a70
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Kunne vært meg den fyren der! Kjør på jente! Ta insj Anonymkode: 17842...95d 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 Takk for svar! Skal kjøre litt mer på. Go hard or go home 😂 Det verste som kan skje er jo at jeg blir avvist så da er jeg jo like langt uansett. Da kan jeg komme meg videre. Hilsen TS Anonymkode: b961a...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå