Gå til innhold

Squrting??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har truffet ei får to mnd siden, vi har ligget med hverandre ganske mye. Hun er ekstremt våt under samleie. Og jeg spurte om hun squirta, hun hadde aldri gjort det og virket nerveøs. Vi prøvde og jeg slikket og fingret henne lenge og etter ei stund kom det ganske mye veske ut av henne. 

Hva må gjøres får å få til å squirte under samleie? 

Noen med erfaring? :)

Anonymkode: bc770...75c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun må sikkert drikke mye væske siden mesteparten er piss.

Anonymkode: 1b34d...765

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har truffet ei får to mnd siden, vi har ligget med hverandre ganske mye. Hun er ekstremt våt under samleie. Og jeg spurte om hun squirta, hun hadde aldri gjort det og virket nerveøs. Vi prøvde og jeg slikket og fingret henne lenge og etter ei stund kom det ganske mye veske ut av henne. 

Hva må gjøres får å få til å squirte under samleie? 

Noen med erfaring? :)

Du må finne g-pungtet, og massere det. Kjære bruker en opp-ned bevegelse for å få meg til å sprute :)

AnonymBruker
Skrevet

Smak på det så finner du fort ut hva det er... squirting er ingen myte..

Anonymkode: 09634...d69

AnonymBruker
Skrevet

Du kan se teknikken animert på youtube. Du må gjøre hun kjempe kåt først, helst gi hun klitoris orgasme først for da er nervene i vagina mer sensitive etterpå. G punktet sitter inn og opp mot magen og kjennes ut som et ruglete område. To fingre inn som du bøyer mot magen. Gjerne mens du suger på brystvortene hennes osv samtidig. Hold på mer og mer intenst og når hun ber deg stoppe fortsetter du enda mer intenst så kommer det 

Anonymkode: 6511c...e36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kattepusen skrev:

Du må finne g-pungtet, og massere det. Kjære bruker en opp-ned bevegelse for å få meg til å sprute :)

Har prøvd :)

AnonymBruker
Skrevet

Først og fremst må du være sammen med en kvinne som er trygg på sin egen seksualitet og kropp.. kanskje hun bør utforske litt med seg selv på egenhånd... hun er tydelig kåt på deg så resten ifra din side er egentlig plankekjøring når den tid kommer...  å ha i bakhodet at det er ikke målet i seg selv men veien dit som er viktig og spennende... enjoy the ride/wave 

Anonymkode: 09634...d69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...