Gå til innhold

Hva skjer om jeg bare sparker til katta deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drita lei katter som driver rundt over alt, går på bilen min, driter i og graver opp blomsterbedene og kommer ofte bort når jeg ikke ønsker det. Dreper bøttevis av småfugl og slikt gjør de også. Jeg er så fristet til å bare sparke til den neste katten som prøver å komme bort til meg. Kan ikke eierne forstå er jeg ikke er interessert i å få deres uhyre klengende og klorende på meg??!

Anonymkode: 2718b...733

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: 52e49...5fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Regner med dette i stor grad er rettet mot meg. Om hun klorer, biter deg eller løper truende mot deg så du for all del bare forsvare deg.

Anonymkode: 3f818...eba

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For dette var ikke tatt ut fra den andre tråden i det hele tatt 

hvis en katt angriper deg, så gjør man det man kan for å få den unna. Man går ikke å sparker random katter, løkhue

Anonymkode: 5b00f...2bc

• Liker 14
Skrevet

Har man tanker om å skade dyr, som kun handler på instinkt og uten bevissthet rundt hva det betyr for mennesker, sier det dessverre en god del om personen...

Det å ta en dialog med eierne er selvfølgelig noe annet. 

Men i det hele tatt tenke, vurdere og skrive om å sparke katter, nei... 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvis en katt angriper deg, så gjør man det man kan for å få den unna. Man går ikke å sparker random katter, løkhue

Dersom en katt kommer løpende mot meg kan det godt hende den har tenkt å klore eller angripe meg og den sjansen er ikke jeg interessert i å ta så da sparker jeg den heller vekk før den får sjansen. Eiere får lære seg å ha kontroll på katta sin hvis de ikke liker det, eller så får de lære den til å ikke løpe bort til fremmede.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du blir jaget av en katt, som kanskje kommer til å bite deg, så kan du det ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sparker du katta mi, så sparker jeg deg :)

Dersom du innrømmer sparket får du regningen til vetrinær og blir anmeldt. Men så har jeg aldri sett min kastrerte aldrende katt jage mennesker.. 

Anonymkode: e960f...78d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sparker du katta mi, så sparker jeg deg :)

Dersom du innrømmer sparket får du regningen til vetrinær og blir anmeldt. Men så har jeg aldri sett min kastrerte aldrende katt jage mennesker.. 

Anonymkode: e960f...78d

Dersom du ikke kan ha kontroll på din egen katt og holde den fra å løpe bort til folk som ikke vil ha katten din inpå seg får du tad den regningen selv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Da får den lov til å klore og bite deg.

Anonymkode: 18f81...0a5

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke ut som en oppegående person. Vil råde deg til å søke hjelp.

Anonymkode: 3f6fa...c86

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vannpistol på kattene i nabolaget som prøver seg på min eiendom.

Anonymkode: b0538...707

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så drita lei katter som driver rundt over alt, går på bilen min, driter i og graver opp blomsterbedene og kommer ofte bort når jeg ikke ønsker det. Dreper bøttevis av småfugl og slikt gjør de også. Jeg er så fristet til å bare sparke til den neste katten som prøver å komme bort til meg. Kan ikke eierne forstå er jeg ikke er interessert i å få deres uhyre klengende og klorende på meg??!

Tar de fugler? Ja sånn blir naturen holdt i sjakk

Anonymkode: 99eda...d18

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 23.6.2017 den 17.24):

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann? I så fall sparker jeg deg så hardt jeg kan mellom beina. 

Skader du katten min, skader jeg deg ;) 😘

Anonymkode: 41cc4...f77

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann? I så fall sparker jeg deg så hardt jeg kan mellom beina. 

Skader du katten min, skader jeg deg ;) 😘

Bare å komme å prøve seg det. Hvis du ikke har kontroll på katten din og den kommer løpende mot meg blir den sparket. Dersom du ikke har kontroll på deg selv heller men prøver å sparke meg blir du også sparket :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare å komme å prøve seg det. Hvis du ikke har kontroll på katten din og den kommer løpende mot meg blir den sparket. Dersom du ikke har kontroll på deg selv heller men prøver å sparke meg blir du også sparket :)

Allså du sparker et dyr for det kommer løpende mot deg?! 

Skal love deg at hadde jeg blitt vitne til noe sånt, så hadde du fått en reaksjon som du ikke glemmer med det første. Min katt eller ei.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allså du sparker et dyr for det kommer løpende mot deg?! 

Skal love deg at hadde jeg blitt vitne til noe sånt, så hadde du fått en reaksjon som du ikke glemmer med det første. Min katt eller ei.

Det er veldig enkelt, ha kontroll på dyret ditt så skjer det ikke. Jeg er redd dyr som plutselig kommer løpende mot meg så vil du ikke at katten din skal bli sparket så, som sagt, enten tren den bedre eller ha kontroll på den.

Hvis du tror at jeg hadde latt meg skjelle ut fordi du ikke har kontroll på udyret ditt tar du feil, det er heller du som hadde fått en skyllebøtte for å la katten din løpe rundt uten kontroll.

• Liker 2
Gjest førstedamen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig enkelt, ha kontroll på dyret ditt så skjer det ikke. Jeg er redd dyr som plutselig kommer løpende mot meg så vil du ikke at katten din skal bli sparket så, som sagt, enten tren den bedre eller ha kontroll på den.

Hvis du tror at jeg hadde latt meg skjelle ut fordi du ikke har kontroll på udyret ditt tar du feil, det er heller du som hadde fått en skyllebøtte for å la katten din løpe rundt uten kontroll.

Lag et gjerde rundt hagen din. Problem solved 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, førstedamen skrev:

Lag et gjerde rundt hagen din. Problem solved 

Jeg kan ikke gjerde inn alle områder der jeg ferdes og i tillegg så hjelper ikke hagegjerdet mitt betydelig og jeg er ikke interessert i å forhøye det med en meter til fordi folk skal være uansvarlige med dyrene deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...