AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Flere har sagt at det ikke kan det. Men jeg kjenner jo virkelig etter dagens yogaøkt at jeg er godt sår i lår og mage. Og man bruker jo armene vanvittig mye! Det må da gi litt resultat på kroppen å gjøre yoga?Anonymkode: 82b21...530
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Yoga kan være skikkelig tungt det. Har aldri vært så støl i mage som etter en økt asthanga blant annet. Men da hadde jeg trent yoga i flere timer. Klarte ikke spise fordi mangemusklene var så såre Men hvor mye det strammer opp, kommer helt an på utgangspunktet ditt og hvor mye du trener yoga. Jeg elsker yoga og bruker det aktivt i tillegg til vanlig trening. Jeg hadde aldri klart all annen trening like bra uten min erfaring med yoga (pust, core, balanse, kjenne sin egen kropp, fleksibilitet - viktig i både cardio og styrkeløft) Anonymkode: 3e23d...886
atropos Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Det korte svaret på spm ditt er ja. Men det kommer an på hvor mye du gjør yoga og hva du putter i munnen ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå