AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Jeg leser jo tråder her hvor det er åpenbart at litt bitre menn svarer noen ganger. De svarer at kvinner kan ha det så greit når de bare faller for playere. Da beskrives den typiske playere som karismatisk, flink til å få andre til å like seg, smilende og sjarmerende. De litt stiller mennene blir oversett. Det jeg lurer på da er at er det det samme andre veien? Faller menn bare for karismatiske kvinner? Anonymkode: 71079...4d6
Hedy Lamarr Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Lurer også på utvelgelseskriteriene. Noen kvinner blir jo oversett også. Det er omlag 50/50 menn og kvinner i Norge, og i et hetrofilt forhold trengs en av hver. Så det er like mange single kvinner som menn.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Du svarte ikke akuratt på spørsmålet da:) Anonymkode: 71079...4d6
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg leser jo tråder her hvor det er åpenbart at litt bitre menn svarer noen ganger. De svarer at kvinner kan ha det så greit når de bare faller for playere. Da beskrives den typiske playere som karismatisk, flink til å få andre til å like seg, smilende og sjarmerende. De litt stiller mennene blir oversett. Det jeg lurer på da er at er det det samme andre veien? Faller menn bare for karismatiske kvinner? Anonymkode: 71079...4d6 En god del menn går etter damer som de synes er pen, uavhengig av om det er mange som liker dem. Det er sikkert noen menn som går etter damer som de vet mange andre sikler etter. Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg går etter damer som gir meg gode inntrykk av de kan prate for seg selv, er hyggelig, har interessante fritidsinteresser og selvfølgelig noen jeg synes ser pen ut. Hvorvidt disse damene er flink til å få andre menn til å like seg vet jeg ikke og er ikke viktig for meg. Det er jo en fordel om de kan få både venner og familien min til å like seg hvis det skulle bli noe seriøst. Anonymkode: 4e3a7...cde
Hedy Lamarr Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du svarte ikke akuratt på spørsmålet da:) Anonymkode: 71079...4d6 Jeg vet vel ikke hva menn faller for. Eller kvinner, for den saks skyld. Men vil tippe det er ganske individuelt.
Quetzalcoatl Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 (endret) Er ikke helt sikker på hva du prater om. Men jeg har intrykk av at det er et slags uskrevet sosial-dominans hierarki med de høyt utdannende, pene og karismatiske personene på toppen; man velger ut ifra hvordan man er i forhold til det hierarkiet. Kvinner vil velge på tvers av hierarkiet eller over, menn vil velge på tvers eller under. Endret 23. juni 2017 av Quetzalcoatl
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: En god del menn går etter damer som de synes er pen, uavhengig av om det er mange som liker dem. Det er sikkert noen menn som går etter damer som de vet mange andre sikler etter. Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg går etter damer som gir meg gode inntrykk av de kan prate for seg selv, er hyggelig, har interessante fritidsinteresser og selvfølgelig noen jeg synes ser pen ut. Hvorvidt disse damene er flink til å få andre menn til å like seg vet jeg ikke og er ikke viktig for meg. Det er jo en fordel om de kan få både venner og familien min til å like seg hvis det skulle bli noe seriøst. Anonymkode: 4e3a7...cde Er ikke dette nettopp karakteristikker som gjør en person karismatisk? Det er slått fast her på kg at både kvinner og menn søker noen med drive, selvtillitt og som er omgjengelig. Ofte har disse også et godt utseende, men det er ikke en avgjørende faktor. De som oppretter badboys-tråder har bare ikke fulgt med i timen. Anonymkode: 742a9...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå