Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan anbefale produkter jeg kan bruke i håret som tørker ut håret/hodebunnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at Biotherm har en shampo som som er perfekt for fett hår. Vet ikke hva den heter. Men kan finne det ut hvis du ønsker det.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg hadde ganske fett hår for en del år siden, og brukte en shampo fra American Crew. Mener den het d:tox. Flasken er i hvert fall høy, smal og gjennomsiktig, og selve shampoen er grønn og lukter veldig godt. Fås hos frisører.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vet at Biotherm har en shampo som som er perfekt for fett hår. Vet ikke hva den heter. Men kan finne det ut hvis du ønsker det.

Ja det hadde vært fint. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg hadde ganske fett hår for en del år siden, og brukte en shampo fra American Crew. Mener den het d:tox. Flasken er i hvert fall høy, smal og gjennomsiktig, og selve shampoen er grønn og lukter veldig godt. Fås hos frisører.

Vet du hvor mye den koster og evn. om jeg kan bestille den på nettet?

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, dessverre. Det er evigheter siden jeg brukte den, så jeg husker ikke hva den kostet i frisørsalongene, og jeg har heller aldri bestilt den fra nettet. Tror ikke den var så himla dyr, men hva man ser på som dyrt og billig er jo så individuelt.

Gjest Virvel
Skrevet

Nei, dessverre. Det er evigheter siden jeg brukte den, så jeg husker ikke hva den kostet i frisørsalongene, og jeg har heller aldri bestilt den fra nettet. Tror ikke den var så himla dyr, men hva man ser på som dyrt og billig er jo så individuelt.

Skrevet

Det kan jo faktisk hende at du vasker håret for ofte? Selv var jeg veldig flittig med å vaske håret (morgen og etter trening - hver dag), og merket at håret ble veldig fort fett og slitt etter en stund.

Skrevet

Biotherm shampoen jeg nemte heter Biotherm hair resource og fås kjøpt på parfymeri.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Nå skal jeg teste ut en del shampooer. :-)

Men jeg har ikke klart å oppspore American Crew shampooen som Virvel anbealte..... :cry:

Skrevet

Ikke? Det er da massevis av frisører som har American Crew. Rart.

Gjest Anonymous
Skrevet

American Crew selges på Lookfantastic.com

Skrevet

Jeg føler meg passe dum nå, men det ser ut til at d:fi er et eget merke, og at de bare eies av American Crew... Beklager så mye! :oops: Gå inn her og klikk på bilde nr 2 fra venstre i den øverste raden (evt der det står d:tox helt øverst).

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg føler meg passe dum nå, men det ser ut til at d:fi er et eget merke, og at de bare eies av American Crew... Beklager så mye! :oops: Gå inn her og klikk på bilde nr 2 fra venstre i den øverste raden (evt der det står d:tox helt øverst).

He, he det er ikke så lett å vite.

Tusen takk igjen. Nå har jeg sett flasken, så da skal jeg lete etter den. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjest, du linket til en side du var innlogget på. Jeg logget ut for deg. Hege (admin)

Takk skal du ha. :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...