Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp hatt årets lønnssamtale med min sjef, og er litt usikker på om jeg skal si meg fornøyd eller ikke. Så - hvor mye har du som jobber som regnskapsmedarbeider i lønn, gjerne deg med ansiennitet over 10 år? Og hva endte din justering på i år?

Takknemlig for svar :) 

Anonymkode: b299d...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye har du i lønn? Vurderer å bli regnskapsfører om vinteren (slik at jeg kan ligge på stranden i Montenegro med en Mac og jobbe).

Skrevet

Blir vanskelig å vurdere med denne infoen, stor variasjon i lønnsnivå. Hvilket ansvar har du? Hvor lett vil det være å finne en med tilsvarende kompetanse? Har du noen "suksesshistorier", gjort noe som konkret har hatt stor betydning for lønnsomheten til arbeidsgiveren din? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte mest på hva andre tjener. Men jeg har egen portefølje, regnskap a-å. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken utdanning har man som regnskapsmedarbeider.Er det fagskole?

Anonymkode: e2404...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen utdanning, kun lang erfaring. Men nå må man muligens ha bachelor i økonomi eller noe sånt.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen utdannelse innen regnskap og er ansatt som ekstrahjelp for å punche tall og gjøre enkle avstemminger av regnskap. Ble ansatt på bekjentskap. Har vært ansatt i snart to år og tjener ca 220 kr timen.

Anonymkode: 59788...4e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor mye ansvar, hvor stor bedrift etc. Med ti års ansiennitet bør du ligge på 420-700.000 tenker jeg (sistnevnte har du totalansvar for lønn i en bedrift med 500+ ansatte).

Anonymkode: a5825...c0e

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endret av Petra75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...