AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Vært på intervju i forrige uke og skulle få et svar i slutten av denne uken. Om jeg ikke hører noe før de stenger kl 16 kan jeg ringe 15.50 å høre? Anonymkode: 6989f...2ac
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Ja, det kan slå både positivt og negativt ut. Spørs hvordan den lederen er. For min del ville jeg blitt irritert hvis jeg hadde sagt slutten av neste uke og folk hadde begynt å ringe inn og mase. Eller så kan sjefen forklare at det blir litt forsinkelser og blir i neste uke. Anonymkode: fe291...6e1
hobbykokken Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan slå både positivt og negativt ut. Spørs hvordan den lederen er. For min del ville jeg blitt irritert hvis jeg hadde sagt slutten av neste uke og folk hadde begynt å ringe inn og mase. Eller så kan sjefen forklare at det blir litt forsinkelser og blir i neste uke. Anonymkode: fe291...6e1 Så da burde jeg vente?
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Jeg hadde ringt tirsdag. Ting skjer i løpet av uka som gjør at man ikke alltid får gjort ting innen den tidsfristen man trodde man skulle rekke. Anonymkode: d50f8...835
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 5 minutter siden, hobbykokken skrev: Så da burde jeg vente? Absolutt. De har vel uansett sett for seg hvem som blir innstilt og hører du ikke noe, vent til neste uke. Anonymkode: fe291...6e1
hobbykokken Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt. De har vel uansett sett for seg hvem som blir innstilt og hører du ikke noe, vent til neste uke. Anonymkode: fe291...6e1 Da har de jo et svar og jeg virker bare intr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå