AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #1 Skrevet 23. juni 2017 Jeg skulle stå opp kl 5 i dag 😑 Har vag minne om at vekkerklokken har ringt og at jeg har skrudd den av 😡 Noen som har tips til hvordan man kan garantert komme seg opp... tydeligvis skrur jeg av alarmen ubevist. 😕 Anonymkode: 762c3...1ae
emilie123 Skrevet 23. juni 2017 #2 Skrevet 23. juni 2017 Du kan jo sette vekkerklokken slik at du må opp av senga for å slå den av. På dager jeg må grytidlig opp så har jeg både vekkerklokke og vekking på mobilen på. 1
Miss moneypenny Skrevet 23. juni 2017 #3 Skrevet 23. juni 2017 Jeg må opp 04.30 noen ganger, da har jeg 5 alarmer med 5 minutters mellomrom 😊 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 To vekkerklokker hvor en er plassert slik at du må opp av senga for å slå den av. Legg deg tidligere, så får du mer søvn. Anonymkode: fc84a...19d 2
Cavia Skrevet 23. juni 2017 #5 Skrevet 23. juni 2017 (endret) Du kan sette på flere vekkerklokker, gjøre slik at du må gå et stykke for å skru den av eller bruke spesielle vekkerklokker slik som denne eller andre som man må gjøre et eller annet for å skru av. Jeg synes også det hjelper med lys som skrur seg på til det tidspunktet man har satt. Jeg bruker philips hue. Endret 23. juni 2017 av Cavia la noe til. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #6 Skrevet 23. juni 2017 Få barn. Har ikke brukt vekkerklokke på 2 år Anonymkode: cea09...5f4 5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 Ifølge denne tråden er det bra å legge seg tidligere så vil du våkne nærmest av deg selv Anonymkode: db631...2e0 2
Gjest carmabell Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Jeg kjøpte meg en slik fæl gammeldags vekkerklokke med to bjeller på toppen som jeg har plassert slik at jeg må stå opp for å skru den av. Og jeg har bestandig slitt med at jeg ikke våkner av vekkerklokker eller at jeg skrur den av i søvne, men den her er jo nesten som en flyalarm. Endelig kommer jeg meg fort opp for å si det sånn. Grusom måte å våkne på, men eneste som funker,
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 Har klokke med jævlig lyd som ikke slår seg av men som øker og øker i intensitet og jævlighet plassert på andre siden av rommet. Anonymkode: fd783...09f
Minlillesky Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle stå opp kl 5 i dag 😑 Har vag minne om at vekkerklokken har ringt og at jeg har skrudd den av 😡 Noen som har tips til hvordan man kan garantert komme seg opp... tydeligvis skrur jeg av alarmen ubevist. 😕 Anonymkode: 762c3...1ae Jeg sliter veldig med å våkne og stå opp tidlig. Min vekkerklokke ser sånn ut; 05.45/ 06.00/ 06.15/ 06.30/ 06.45 / 07.00. Hver av tidene har et visst antall ring etter jeg trykker på "slumring". Så den ringer ganske ofte. Har en tedens til å skru av vekkerklokken i søvne, så må ha mange på. Haha 😂 I dag klarte jeg å stå opp halv syv. Lys våken til og med. Et annet tips er å legge deg til faste tider hver kveld. Vekkerklokke lyden øker i lydstyrke om jeg ikke er rask nok til å trykke på slumre. Prøvde før en annen ringelyd, en hane. Den var bare irriterende og valgte en annen behagelig tone som passer bedre. Prøv å bytt tone på ringelyden. Om du bruker tlf som vekkerklokke... Endret 23. juni 2017 av Minlillesky
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 6 timer siden, emilie123 skrev: Du kan jo sette vekkerklokken slik at du må opp av senga for å slå den av Hahah, det der prøvde jeg en gang. Endte med at jeg reiste meg opp, gikk til andre siden av rommet, slo av alarmen, og la meg igjen. I søvne. Ts, eneste måten å våkne som fungerer for meg, der jeg garantert våkner og ikke slår av alarmen, er å sette opp flere alarmer med 10 minuttersmellomrom. Anonymkode: 395cb...d43
Gjest Vil ikke Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 Jeg bruker en app på telefonen. Velger ringetone selv og tid på slumring. Må løse mattestykker for å kunne slå den av.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #13 Skrevet 23. juni 2017 Kjøp vekkerklokke som begynner å kjøre på gulvet. Så må du løpe etter. Eller en som er bygd opp som lego som går fra hverandre og eneste måten å stoppe den er å bygge den sammen igjen. Anonymkode: ee83f...050
Gjest Mayana Skrevet 23. juni 2017 #14 Skrevet 23. juni 2017 8 timer siden, carmabell skrev: Jeg kjøpte meg en slik fæl gammeldags vekkerklokke med to bjeller på toppen som jeg har plassert slik at jeg må stå opp for å skru den av. Og jeg har bestandig slitt med at jeg ikke våkner av vekkerklokker eller at jeg skrur den av i søvne, men den her er jo nesten som en flyalarm. Endelig kommer jeg meg fort opp for å si det sånn. Grusom måte å våkne på, men eneste som funker, Kan i tillegg putte den oppi en metallbøtte så er du helt garantert å våkne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå