Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle stå opp kl 5 i dag 😑

Har vag minne om at vekkerklokken har ringt og at jeg har skrudd den av 😡 

Noen som har tips til hvordan man kan garantert komme seg opp... tydeligvis skrur jeg av alarmen ubevist. 😕

Anonymkode: 762c3...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo sette vekkerklokken slik at du må opp av senga for å slå den av.

På dager jeg må grytidlig opp så har jeg både vekkerklokke og vekking på mobilen på. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg må opp 04.30 noen ganger, da har jeg 5 alarmer med 5 minutters mellomrom 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

To vekkerklokker hvor en er plassert slik at du må opp av senga for å slå den av. 

Legg deg tidligere, så får du mer søvn. 

Anonymkode: fc84a...19d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du kan sette på flere vekkerklokker, gjøre slik at du må gå et stykke for å skru den av eller bruke spesielle vekkerklokker slik som denne eller andre som man må gjøre et eller annet for å skru av.

Jeg synes også det hjelper med lys som skrur seg på til det tidspunktet man har satt. Jeg bruker philips hue.

Endret av Cavia
la noe til.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få barn. Har ikke brukt vekkerklokke på 2 år

Anonymkode: cea09...5f4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ifølge denne tråden er det bra å legge seg tidligere så vil du våkne nærmest av deg selv

Anonymkode: db631...2e0

• Liker 2
Gjest carmabell
Skrevet

Jeg kjøpte meg en slik fæl gammeldags vekkerklokke med to bjeller på toppen som jeg har plassert slik at jeg må stå opp for å skru den av. Og jeg har bestandig slitt med at jeg ikke våkner av vekkerklokker eller at jeg skrur den av i søvne, men den her er jo nesten som en flyalarm. Endelig kommer jeg meg fort opp for å si det sånn. Grusom måte å våkne på, men eneste som funker,

AnonymBruker
Skrevet

Har klokke med jævlig lyd som ikke slår seg av men som øker og øker i intensitet og jævlighet plassert på andre siden av rommet. 

Anonymkode: fd783...09f

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle stå opp kl 5 i dag 😑

Har vag minne om at vekkerklokken har ringt og at jeg har skrudd den av 😡 

Noen som har tips til hvordan man kan garantert komme seg opp... tydeligvis skrur jeg av alarmen ubevist. 😕

Anonymkode: 762c3...1ae

Jeg sliter veldig med å våkne og stå opp tidlig. Min vekkerklokke ser sånn ut;

05.45/ 06.00/ 06.15/ 06.30/ 06.45 / 07.00.  

Hver av tidene har et visst antall ring etter jeg trykker på "slumring". Så den ringer ganske ofte. Har en tedens til å skru av vekkerklokken i søvne, så må ha mange på. Haha 😂

I dag klarte jeg å stå opp halv syv. Lys våken til og med. Et annet tips er å legge deg til faste tider hver kveld. 

Vekkerklokke lyden øker i lydstyrke om jeg ikke er rask nok til å trykke på slumre. Prøvde før en annen ringelyd, en hane. Den var bare irriterende og valgte en annen behagelig tone som passer bedre. Prøv å bytt tone på ringelyden. Om du bruker tlf som vekkerklokke...

Endret av Minlillesky
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, emilie123 skrev:

Du kan jo sette vekkerklokken slik at du må opp av senga for å slå den av

Hahah, det der prøvde jeg en gang. Endte med at jeg reiste meg opp, gikk til andre siden av rommet, slo av alarmen, og la meg igjen. I søvne.

Ts, eneste måten å våkne som fungerer for meg, der jeg garantert våkner og ikke slår av alarmen, er å sette opp flere alarmer med 10 minuttersmellomrom. 

Anonymkode: 395cb...d43

Gjest Vil ikke
Skrevet

Jeg bruker en app på telefonen. Velger ringetone selv og tid på slumring. Må løse mattestykker for å kunne slå den av. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp vekkerklokke som begynner å kjøre på gulvet. Så må du løpe etter. Eller en som er bygd opp som lego som går fra hverandre og eneste måten å stoppe den er å bygge den sammen igjen.

Anonymkode: ee83f...050

Gjest Mayana
Skrevet
8 timer siden, carmabell skrev:

Jeg kjøpte meg en slik fæl gammeldags vekkerklokke med to bjeller på toppen som jeg har plassert slik at jeg må stå opp for å skru den av. Og jeg har bestandig slitt med at jeg ikke våkner av vekkerklokker eller at jeg skrur den av i søvne, men den her er jo nesten som en flyalarm. Endelig kommer jeg meg fort opp for å si det sånn. Grusom måte å våkne på, men eneste som funker,

Kan i tillegg putte den oppi en metallbøtte så er du helt garantert å våkne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...