Gå til innhold

Kvinnelogikk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer kvinnelogikken i senga? Noen med erfaringer eller gode historier?

Anonymkode: 4f55a...ffd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

women_logic_comp_12.jpg

Aner egentlig ikke hva du mener så jeg poster et meme isteden.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, amativeReflection skrev:

women_logic_comp_12.jpg

Aner egentlig ikke hva du mener så jeg poster et meme isteden.

Enig i denne.

Gjest New Girl
Skrevet

I senga? Sex trenger vel ikke å være logisk. Skjønte ikke dette jeg. Må jeg være fordi jeg er kvinne...

Skrevet
4 minutter siden, New Girl skrev:

I senga? Sex trenger vel ikke å være logisk. Skjønte ikke dette jeg. Må jeg være fordi jeg er kvinne...

Mann her, skjønner heller ikke. I sengen gjelder: Kjemi, kommunikasjon og passion

• Liker 1
Skrevet

What? Aner ikke hva du spør om. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fungerer mannelogikk eller heller mangelen på logikk fra noen menn på KG? 

Anonymkode: e4f1e...05f

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan fungerer mannelogikk eller heller mangelen på logikk fra noen menn på KG? 

Anonymkode: e4f1e...05f

Mannelogikk er bare kaldt logikk. Kvinnelogikkk er litt som alternativ medisin. Motsetningen er bare medisin.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fra et evolusjonært synspunkt er Mannens oppgave i senga å tilfredsstille seg selv på alle mulig måter med hennes kropp. Det rare er at menn ønsker at kvinner skal gjøre det samme, ingenting tenner dem mer, mens kvinner anklager slike menn for egoisme.

Anonymkode: ea273...6ad

• Liker 2
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra et evolusjonært synspunkt er Mannens oppgave i senga å tilfredsstille seg selv på alle mulig måter med hennes kropp. Det rare er at menn ønsker at kvinner skal gjøre det samme, ingenting tenner dem mer, mens kvinner anklager slike menn for egoisme.

Anonymkode: ea273...6ad

Er det ikke bedre å ha litt gi og ta mentalitet? At man både hjelper til med egen og partners nytelse? Sex er etter min smak best når jeg kan tilfredsstille så han nyter maks og han kan tilfredsstille meg til jeg nyter maks. Og når man da i tillegg kan hjelpe til med egen nytelse blir det helt perfekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksempel på ikke logisk kvinnelogikk:

Være prektig ute på byen og nach er ikke noe for henne. Vel på plass i senga derimot er ikke ATM noe problem 😎

Anonymkode: 4f55a...ffd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for women logic

Anonymkode: 74dba...f7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

MEN.jpg

Anonymkode: 33a8b...e08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2017 den 23.20, amativeReflection skrev:

Mannelogikk er bare kaldt logikk. Kvinnelogikkk er litt som alternativ medisin. Motsetningen er bare medisin.

MENS.jpg

Anonymkode: 33a8b...e08

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

.

Anonymkode: 68b19...ab2

AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2017 den 23.20, amativeReflection skrev:

Så du har kald logikk? Og kvinner har det motsatte - det må være varm logikk det da.

Anonymkode: b9760...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...