Anders26år Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Har nettopp kjøpt billetter til "The Grudge" på fredag. Har sett reklame av den på TV3 og Z-TV og den ser helt sinnsyk skremmede ut ! Noen andre som skal se den? Anders
Superlammet Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 jeg har sett trailer, og ja, jeg kommer nok til å se den! Må bare finne en vettskremt, søt pike som kan være med meg...
Polly Ester Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Har sett den! Lykke til hvis du skal ha deg en grøss, det får du garantert... Har skrevet hva jeg mener om den inne på kultur også...
Gjest TomKrus Skrevet 5. januar 2005 #4 Skrevet 5. januar 2005 Ville heller sett originalen. En kamerat av meg som er lit mer lettskremt enn meg, syntes den amerikanske ikke var noe særlig. Selv ble jeg skremt av den japanske.
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 Ikke skjønner jeg hvordan dere klarer å se slike filmer :o . Jeg får mareritt i ukesvis etterpå :oops:
Polly Ester Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 Vi skulle egentlig på Shark Tale, vi... Men, søndag var tydligvis kinodag i Drammen, så alt var utsolgt. Vi dro på The Grudge uten å vite noe annet enn at det var en thriller... Jo, takk! Thriller liksom... Er sjeleglad for at det var den amerikanske framfor den japanske, har hørt at det blir mer skremmende med japanske skrekkfilmer, ja... Fy flate for en skummel film... Jeg har ikke sovet på natta siden jeg så den, jeg... Skulle virkelig ønske jeg ikke var så lettskremt. Skulle ønske jeg klarte å legge fra meg en film når jeg har sett den, men det går visst ikke for mitt vedkommende... Med en overarbeidet fantasi som jobber på akkord blir det gjerne endel mareritt... :-(
Gjest Lilleulv Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Denne skal jeg se!! :-p elsker bra skrekkfilmer!
Polly Ester Skrevet 5. januar 2005 #9 Skrevet 5. januar 2005 http://www.apple.com/trailers/sony_picture...res/the_grudge/ Her tror jeg du kan se litt av den...
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #10 Skrevet 5. januar 2005 http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/the_grudge/ Her tror jeg du kan se litt av den... :hår: Fikk opp første bilde og fikk like raskt stengt det :hår:
Gjest TomKrus Skrevet 5. januar 2005 #11 Skrevet 5. januar 2005 For de som har lyst til å avansere, så skal Tale of two sister (koreansk) være hakket verre. Verdt å få med seg. Selv venter jeg den i posten snart.
Polly Ester Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 :hår: Fikk opp første bilde og fikk like raskt stengt det :hår: Uff, skulle vel kanskje advart litt mer... Det var akkurat reklame for filmen på TV3... Jeg bare hørte stemmen til hun som spiller hovedrollen (Sarah M Gellar - Buffy) og da stakk jeg fingrene i øra og lukket øynene... Jeg angrer så inmari at jeg ikke reiste meg opp og gikk etter at jeg skvatt så fælt første gangen...
Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #13 Skrevet 5. januar 2005 Jeg gleder meg masse til å se The Grudge selv om jeg er redd for at det kan bli litt for mye Buffy på nye eventyr med Sarah Michelle Gellar i hovedrollen.
*SOL* Skrevet 5. januar 2005 #14 Skrevet 5. januar 2005 Satt litt nærme tvèn her en kveld og holdt på med noe. Skulle bare kikke opp og se hvilken reklame som gikk :o Jeg skal iallefall ikke på kino og se den filmen, da kommer jeg aldri til å få sove igjen! Det var rett før jeg ikke måtte kikke under senga da jeg skulle legge meg, men det turte jeg heller ikke..
Arkana Skrevet 5. januar 2005 #15 Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal se filmen, liker skrekkfilmer. For de som tør, gå hit og klikk på Enter Site.
Jandia Skrevet 6. januar 2005 #17 Skrevet 6. januar 2005 Jaaaa, jeg og mannen skal på fredag!!! Gruer meg masse og gleder meg sinnsykt. hehehe
hyggeligfyr Skrevet 6. januar 2005 #18 Skrevet 6. januar 2005 Må vel se denne også, men helst vil jeg se originalen. Da jeg så Ringu (The Ring) på DVD måtte jeg skru av midt i filmen og vente et par dager før jeg så resten. Og det var før det ble skikkelig skummelt...! Ringu 2 var også forholdsvis skummel, og ga meg også skrekkelig kald gåsehud et par ganger. Ser likevel mest fram til Dark Water som kommer til sommeren. Sies å bli den "verste" til nå.... http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:294329
hyggeligfyr Skrevet 6. januar 2005 #19 Skrevet 6. januar 2005 Trailer: http://imdb.com/title/tt0382628/trailers
Gjest TomKrus Skrevet 6. januar 2005 #20 Skrevet 6. januar 2005 Må vel se denne også' date=' men helst vil jeg se originalen. Da jeg så Ringu (The Ring) på DVD måtte jeg skru av midt i filmen og vente et par dager før jeg så resten. Og det var [b']før det ble skikkelig skummelt...! Ringu 2 var også forholdsvis skummel, og ga meg også skrekkelig kald gåsehud et par ganger. Ser likevel mest fram til Dark Water som kommer til sommeren. Sies å bli den "verste" til nå....http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=1:294329 Originalen er jo der alt, så anbefaler den, og ut fra traileren av remaken, så tror jeg den vil skremme deg noen hakk mer. Syntes faktisk den var verre enn Ring (og så er tittelen så mye kulere: Honogurai mizu no soko kara). Men har faktisk litt troen på denne remaken, da Jennifer er med. Ring 2 skuffet litt, og jeg har dermed ikke sett Ring 0 ennå, men den står der i hylla og venter på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå