Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Tenkte å starte en slags lek - eller kall det hva dere vil Selv om flesteparten av oss ikke kjenner de andre brukerne her inne på KG, gjør vi jo opp oss noen tanker om vedkommende gjennom profilbilde, skrivemåte, nick osv. Jeg har gjort meg opp diverse tanker om mange av dere her inne, er ikke sikkert de stemmer overens med virkeligheten dog Så hvilke tanker har du gjort deg opp om brukeren som har postet sitt innlegg over ditt? Jeg får nesten ikke svart siden jeg er trådstarter. Men nestemann som svarer skal altså si hva h*n tenker om meg, Capricorn. Kjør på! (Btw; Må nesten være registerte brukere som svarer, blir litt vanskelig å bedømme "gjest")
Gjest MrsL Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 At du bor i samme fylke (kanskje) som meg. At avataren din ser litt skummel ut, og det gjør også nicket ditt :-)
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 At du må være omtrent på min alder ettersom du har et forhold til Colargol
Gjest MrsL Skrevet 5. januar 2005 #5 Skrevet 5. januar 2005 At du må være omtrent på min alder ettersom du har et forhold til Colargol 33 :-)
Gjest MrsL Skrevet 5. januar 2005 #6 Skrevet 5. januar 2005 babe!!! En dame med sterke meninger og som tør stå for dem
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #7 Skrevet 5. januar 2005 33 :-) Ikke bare omtrent heller - jeg er også 33
Gjest MrsL Skrevet 5. januar 2005 #8 Skrevet 5. januar 2005 Ikke bare omtrent heller - jeg er også 33
*Lene* Skrevet 5. januar 2005 #12 Skrevet 5. januar 2005 Veteran på KG, og har en mening om det meste! Dessuten liker hun å trene, og jeg har fått bra tips fra henne vedr treningsklær. Auch..Denne var tildelt Suzy..Men noen kom meg i forkjøpet gitt..
Suzy Skrevet 5. januar 2005 #16 Skrevet 5. januar 2005 Veldig glad i hunden sin og jente med pågangsmot!
Gjest Bellatrix Skrevet 5. januar 2005 #17 Skrevet 5. januar 2005 Fornuftig dame med morsomme sprell!
Gjest Betty Boop Skrevet 5. januar 2005 #18 Skrevet 5. januar 2005 I en fase av livet med mange omveltninger og tanker rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå