AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Jeg er i 30 årene og mennene i vennekretsen får seg kjærester tidlig i 20 årene. Tidligere så var det en og annen som gjorde dette, men føler det er mer vanlig nå? Hva er det som gjør at en 20 årig jente foretrekker eldre menn? Er det noe med økonomien eller? Anonymkode: 932f0...f79
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Hvor møter de hverandre egentlig? Tinder? Anonymkode: b872f...a70
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Aldersforskjell på ti år er eller mer er ikke normen. Jeg er 27 og dater menn i begynnelsen av 30-årene, men ikke slutten. De fleste har max 5-6 år imellom seg. Vil si det er det vanlige. Anonymkode: a179f...8f0 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 De jeg kjenner møtes på utesteder, de kommer i snakk, og det blir klaff. Tror det kan ha med Tinder å gjøre, at jenter er lei hvordan gutter i 20 årene behandler jenter. Når de så møter en i slutten av 30 årene uten at de nødvendigvis vet hvor gamle de er så blir de behandlet bedre, og liker det? Anonymkode: 932f0...f79
bruker54321 Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er det som gjør at en 20 årig jente foretrekker eldre menn? Er det noe med økonomien eller? Anonymkode: 932f0...f79 Vanskelig for noen på forumet å vite hvorfor noen finner dine venner i 30-årene attraktive.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 14 minutter siden, Superbruker5 skrev: Vanskelig for noen på forumet å vite hvorfor noen finner dine venner i 30-årene attraktive. Dette gjelder helt generelt. Det jeg lurer på om dette er mer vanlig nå? Må vel være andre som har lagt merke til det? Ingen av de jeg kjenner har gått etter 20 åringer før. Stort sett jentene som velger det, siden guttene hadde sett litt creepy ut hvis de jakter 20 åringer. Anonymkode: 932f0...f79
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #7 Skrevet 23. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjelder helt generelt. Det jeg lurer på om dette er mer vanlig nå? Må vel være andre som har lagt merke til det? Ingen av de jeg kjenner har gått etter 20 åringer før. Stort sett jentene som velger det, siden guttene hadde sett litt creepy ut hvis de jakter 20 åringer. Anonymkode: 932f0...f79 Det er ikke generelt. Jeg er i den aldersgruppen og kjenner ikke en eneste en som vil ha en gammel mann i 30 årene. Derimot blir vi jakta ned av desperate menn i 30 årene som sliter med at de har blitt eldre. Tipper de vennene dine er ganske attraktive og derfor finner seg noen modne 20 åringer. Vi andre koser oss med jevnaldrende gutter som vi trosalt studerer og går ut med. Anonymkode: 789bf...185 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #8 Skrevet 23. juni 2017 Jeg har ikke samme erfaring eller inntrykk. De fleste jeg vet om har partnere på +- 5 år fra egen alder, de fleste med mindre enn 3 års forskjell. Jeg kjenner vel bare ett ungt par med stor aldersforskjell, hun er 28 og han er 44. Ellers er de få jeg kjenner med 7+ aldersforskjell på alder med mine foreldre. Jeg har heller inntrykk av at større aldersforskjell var vanligere før i "gamledager", altså mer i besteforeldergenerasjonen, når mannen var forsørgeren og kvinnen måtte finne en mann som kunne forsørge henne. Greit med en etablert mann da. Anonymkode: f78c3...d84 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #9 Skrevet 23. juni 2017 OK kun for sex, ikke for samliv etter min mening, Som nevnt utallige ganger på dette forumet, så er nok pensjonisttiden en av de viktigste faktorene, men for de aller fleste vil usynkronisert libido spille inn før eller siden. Personlig hadde jeg ikke orket å bo sammen med noen som er vesentlig yngre enn meg på grunn av mangel på livserfaring/refleksjon. (Mann). Anonymkode: 5df4e...618 1
happiest Skrevet 23. juni 2017 #10 Skrevet 23. juni 2017 Er 7år mellom meg og typen. 22/29år. Har bevist kun datet litt eldre da de som regel er mer klar for et forhold og ferdig med "ligge rundt - perioden".
Gjest impressa Skrevet 23. juni 2017 #11 Skrevet 23. juni 2017 I min omgangskrets er det veldig vanlig, ikke 10 år, men kanskje 3-7. Har vært sånn for meg også, i mine forhold. Jeg tror mange jenter blir tidligere ferdig med fyll, festing, generell spontanitet...den type ting, og heller deler en roligere og mer forutsigbar hverdag med en kar som har ristet fra seg. Også er det ikke til å komme utenom at mange menn trenger 20-årene på å utvikle personlighetstrekket mange jenter ser etter, nemlig trygghet og selvtillitt
Gardermobanen Skrevet 23. juni 2017 #12 Skrevet 23. juni 2017 Jeg er 22. Tror mange av venninnene mine kunne datet en på 30, men det er få av venninnene mine som er sammen med en som er såpass mye eldre. Jeg kjenner ingen på min alder som tenker over økonomi(utenom å unngå de som ikke har kontroll på økonomien). Kan kanskje være at det er høyere andel menn i 30-årene som er ute etter kjæreste enn de i tidlig 20-årene.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #13 Skrevet 23. juni 2017 Personlig tror jeg omfanget av dette er ganske stort, rett og slett fordi jeg har utrolig mange single venninner i 30 årene, noen av de utrolig fine og veldig klar for kjæreste. Noen krav har de jo, slik som jobb f.eks. Men ikke noe av en annen verden. Når man samtidig ser hvor mange av mennene i samme gjeng som har yngre kjærester så går det an å legge to og to sammen her. Jeg tror dette er mer utbredt enn det som kommer frem her inne. Konsekvensen av dette må jo være at utvalget på Tinder for gutter i 20 årene må bli mindre etterhvert? Tipper at Tinder trenden etterhvert vil snu og gutter vil begynne å behandle jevngamle jenter bedre, og velge å bli sammen med de. Anonymkode: 932f0...f79 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #14 Skrevet 23. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i 30 årene og mennene i vennekretsen får seg kjærester tidlig i 20 årene. Tidligere så var det en og annen som gjorde dette, men føler det er mer vanlig nå? Hva er det som gjør at en 20 årig jente foretrekker eldre menn? Er det noe med økonomien eller? Anonymkode: 932f0...f79 Hallo, det er da bare vanligere fordi du selv er eldre og vennene dine er blitt til de desperate mennene i 30 årene som nekter å innse at de er en dag over 18, og tror at de kan suge ungdommen ut av de stakkars 20 åringene som evig-ungdomseleksir. Det er ikke flere som puler på "kidsa": du er bare plutselig midt i gruppen som driver med det. MENN I MIDTLIVSKRISE. Anonymkode: 9e49c...0e5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #15 Skrevet 23. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo, det er da bare vanligere fordi du selv er eldre og vennene dine er blitt til de desperate mennene i 30 årene som nekter å innse at de er en dag over 18, og tror at de kan suge ungdommen ut av de stakkars 20 åringene som evig-ungdomseleksir. Det er ikke flere som puler på "kidsa": du er bare plutselig midt i gruppen som driver med det. MENN I MIDTLIVSKRISE. Anonymkode: 9e49c...0e5 Midlivskrise i 30-årene? Vi lever ikke i mellomkrigstiden... Anonymkode: 5df4e...618
Gardermobanen Skrevet 23. juni 2017 #16 Skrevet 23. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Konsekvensen av dette må jo være at utvalget på Tinder for gutter i 20 årene må bli mindre etterhvert? Tipper at Tinder trenden etterhvert vil snu og gutter vil begynne å behandle jevngamle jenter bedre, og velge å bli sammen med de. Anonymkode: 932f0...f79 Har de ikke lyst på kjæreste så har de ikke lyst på kjæreste. Det endres om de blir forelska, men det endres jo ikke av at enkelte kvinner velger eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #17 Skrevet 23. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Midlivskrise i 30-årene? Vi lever ikke i mellomkrigstiden... Anonymkode: 5df4e...618 Det blir vel relativt korrekt, da menn stort er midt i livet sitt i alderen 30-40 og ikke 40-50 da de ikke er udødelig sånn som de selv tror. Anonymkode: 9e49c...0e5
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #18 Skrevet 23. juni 2017 Kvinner foretrekker eldre menn, og menn foretrekker yngre kvinner. Slik har det alltid vært. Menn i 30 årene har kvinner i 20 årene. Og menn i 40 årene har kvinner i 30 årene. Menn i 50 årene har kvinner i 30 og 40 årene. Det er ganske vanlig. Derfor er det flest single Kvinner i 50 -60 årene. Anonymkode: 7a664...064
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #19 Skrevet 23. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlig tror jeg omfanget av dette er ganske stort, rett og slett fordi jeg har utrolig mange single venninner i 30 årene, noen av de utrolig fine og veldig klar for kjæreste. Noen krav har de jo, slik som jobb f.eks. Men ikke noe av en annen verden. Når man samtidig ser hvor mange av mennene i samme gjeng som har yngre kjærester så går det an å legge to og to sammen her. Jeg tror dette er mer utbredt enn det som kommer frem her inne. Konsekvensen av dette må jo være at utvalget på Tinder for gutter i 20 årene må bli mindre etterhvert? Tipper at Tinder trenden etterhvert vil snu og gutter vil begynne å behandle jevngamle jenter bedre, og velge å bli sammen med de. Anonymkode: 932f0...f79 Attraktive menn har nesten alltid yngre kjærester jo eldre de blir. Jo mer status jo yngre kvinner... Anonymkode: 7a664...064
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå