Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært på kcal-telling i over 2 mnd, og har gått ned veldig bra på den tiden. Syns denne måten for slanking fungerer veldig bra for meg, og jeg føler at jeg har god kontroll på hva jeg spiser.

Men idag så sprakk jeg. Big time. Normal frokost, lunsj og middag. Men så kom det da. Godtesuget.

Så nå har jeg tulla i meg 2 poser supermix, 1 rør Pringles med dipp og 1 pose nøttemix. 

Er det mulig å være så idiot 😭😭😭 skjønner ikke hvordan jeg klarte å sprekke så gæli heller, var som om jeg så meg selv utenifra og ikke hadde kontroll på å stoppe.

Flere som har opplevd å sprekke sååå innmari?

Anonymkode: 2be94...346

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Det beste er å tenke på hvor dårlig du ble sist og hvor dårlig samvittighet du fikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke krise hvis det skjer én gang. Det beste er nok å gå videre i livet og tenke på problemer som er litt større enn at du spiste mye godteri. :)

Anonymkode: fc4e6...34f

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nå har jeg tulla i meg 2 poser supermix, 1 rør Pringles med dipp og 1 pose nøttemix. 

På en gang :hakeslepp: Hvordan er det mulig ?

Gjest Mayana
Skrevet

Hvorfor hadde du så mye godteri tilgjengelig? Bedre å kjøpe noe frukt, melon eller bær om du er fysen.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på kcal-telling i over 2 mnd, og har gått ned veldig bra på den tiden. Syns denne måten for slanking fungerer veldig bra for meg, og jeg føler at jeg har god kontroll på hva jeg spiser.

Men idag så sprakk jeg. Big time. Normal frokost, lunsj og middag. Men så kom det da. Godtesuget.

Er det mulig å være så idiot 😭😭😭 skjønner ikke hvordan jeg klarte å sprekke så gæli heller, var som om jeg så meg selv utenifra og ikke hadde kontroll på å stoppe.

🤢

Anonymkode: 62479...a46

Gjest Cyrus
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ha! Det der er bare småtteri 😂

Skrevet (endret)
11 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg har jern-mave på godteri og kunne lett ha klart å spise det samme!

Endret av got2go
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Cyrus skrev:

Ha! Det der er bare småtteri 😂

Å? Tviler på at noen klare å toppe det der!

Skrevet

Jada. Det er helt vanlig når man slanker seg, ikke jobber med innstilling, og har godteri tilgjengelig.

Gjest Cyrus
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å? Tviler på at noen klare å toppe det der!

Jeg spiste en hel amerikansk take away pizza med bearnaisesaus ca. 3000 kcal i en sitting. Dette ble etterfulgt av en pose potetgull ca. 750kcal. Og da jeg kom hjem spiste jeg 2 swebars ca. 500kcal der og 2 propud med mandler oppi ca 500kcal.

Dette ble spist i løpet av ca. 2,5timer og jeg vil legge til at før jeg spiste dette hadde jeg allerede nådd kalorimålet mitt for den dagen på 2200kcal 😄

Jeg har også spist 48 biter sushi på én time en gang, men det var beregnet i dietten så det kan ikke kalles en sprekk. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg spiste en hel amerikansk take away pizza med bearnaisesaus ca. 3000 kcal i en sitting. Dette ble etterfulgt av en pose potetgull ca. 750kcal. Og da jeg kom hjem spiste jeg 2 swebars ca. 500kcal der og 2 propud med mandler oppi ca 500kcal.

Dette ble spist i løpet av ca. 2,5timer og jeg vil legge til at før jeg spiste dette hadde jeg allerede nådd kalorimålet mitt for den dagen på 2200kcal 😄

Jeg har også spist 48 biter sushi på én time en gang, men det var beregnet i dietten så det kan ikke kalles en sprekk. 

Oi! Jeg har møtt min overmann ser jeg! 😂 takk for oppmuntringen ihvertfall 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stikk til legen!
Hverken godtepose eller pringles-rør er for konsumpsjon, det er kun innholdet du skal spise, ikke innpakningen!

Anonymkode: 95c23...b69

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Å fytti. Håper den nøtteposen var liten..

Anonymkode: 74363...c86

Skrevet
34 minutter siden, Cyrus skrev:

Tilgi meg for avstikkeren, men bernaise på pizza? Har jeg aldri hørt om. Er det godt?

Gjest Cyrus
Skrevet
19 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Tilgi meg for avstikkeren, men bernaise på pizza? Har jeg aldri hørt om. Er det godt?

Ikke bearnaisesaus som jeg skrev, men snarere bearnaisekrem. Det er helt magisk!! Jeg har hørt at det ikke er overalt de har det, men i Halden har det vært vanlig så lenge jeg har levd hvertfall 😄

Gjest Peanut
Skrevet (endret)
1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Null problem ^^, 

Er omtrent slik Peanut gjør med en KAKE! 

IMG_8565.GIF

(Uff, nå fikk jeg lyst på kake :sukk:)

Endret av Peanut
Skrevet
13 minutter siden, Cyrus skrev:

Ikke bearnaisesaus som jeg skrev, men snarere bearnaisekrem. Det er helt magisk!! Jeg har hørt at det ikke er overalt de har det, men i Halden har det vært vanlig så lenge jeg har levd hvertfall 😄

BearnaiseKREM?! Har jeg ikke sett. Men elsker bearnaisesaus, sååå.... må nok ta meg en tur til Halden 😂

Gjest Cyrus
Skrevet
2 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

BearnaiseKREM?! Har jeg ikke sett. Men elsker bearnaisesaus, sååå.... må nok ta meg en tur til Halden 😂

Tar deg med ut på en pizza jeg 😄

Skrevet
19 minutter siden, Cyrus skrev:

Tar deg med ut på en pizza jeg 😄

Deal 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...