Krummelure Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Min venninne fikk plutselig barnefri fra i kveld, frem til mandag! Vi er single begge to, og lurte litt på hva vi skal finne på nå!! Ingen av oss har spesielt god råd, så billige forslag mottas med takk!!!
lisevajyay Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Gå på pub uten covercharge og sitt der uten å kjøpe noe/mye. Evt. gå tidlig på steder med CC før de tar betalt. Når jeg var student gikk jeg ut og kjøpte 1 glass vin, og hadde det hele kvelden uten å drikke av det, klassisk triks. 1
Krummelure Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2017 2 minutter siden, lisevajyay skrev: Gå på pub uten covercharge og sitt der uten å kjøpe noe/mye. Evt. gå tidlig på steder med CC før de tar betalt. Når jeg var student gikk jeg ut og kjøpte 1 glass vin, og hadde det hele kvelden uten å drikke av det, klassisk triks. Takk for supert tips!!
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 Spleis på en vinkartong og sett dere i parken å drikk. Senere kan dere evn stikke inn på en gratis pub med live musikk og nyte stemningen, og kanskje få noen øl spandert. Er også mange fine museumer og vernissager (med gratis drikke om dere absolutt vil drikke) dere kan gå på . Anonymkode: 0f425...b4e
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 Jentesex er helt gratis. Godt for kropp og sinn og vil styrke båndene mellom dere. Dessuten er det god trening. Anonymkode: 844ba...83b 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jentesex er helt gratis. Godt for kropp og sinn og vil styrke båndene mellom dere. Dessuten er det god trening. Anonymkode: 844ba...83b Aaahh, er det dette dere gutta gjør hver gang dere har "pokerkveld" eller "fisketur". Homsesex! Da skjønner jeg hvorfor det er så mye bro-love mellom dere! God trening ja! Anonymkode: 0f425...b4e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå