AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Jeg har ikke søkt på stillingen. Jeg ble kontaktet/headhuntet av rekrutteringsbyrå vedr. en stilling hos en bank. Det er en selgerstilling igjen. Og jeg har allerede jobbet i ca 2 år med det og vil videre i min karriere. Han sa ingenting om at man blir målt til enhver tid og at resultatene vil bli vist på flere skjermer. Det oppdaget jeg først etter å ha gjennomført telefonintervju med ham. Jeg har vært igjennom det stresset tidligere, og det har vært psykisk utmattende for meg i lengden. Dessuten blir det igjen en ny pes mtp prøvetid via byrået og må overbevise sjefen igjen om at jeg fortjener å jobbe der. (Dette hvis resultatene mine skulle være lavere enn andres, det er jo ikke sikkert men tenker slik basert på min nåværende motivasjon for Telefonsalg) Jeg vil gjerne nå prøve å lande en god jobb hvor jeg virkelig vil trives og vil utvikle meg og bli i mange år. Og ikke riskere enda en 6 mnds opphold på CV. Jeg sjekket ledige stillinger hos banken direkte og fant litt andre stillinger som virker mer spennende og mer velskrevet. Tenker i så fall at jeg evt. kan søke direkte via dem, så jeg slipper byrået som et mellomledd bl.a . Hva tenker dere? Skal jeg pent avlyse intervjuet? Anonymkode: 6c59e...f8e
dk73 Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Synes du skal være ærlig jeg og si at du har fått tenkt deg om litt og funnet ut at denne jobben ikke er noe for deg. Rekruttereren vil nok sette stor pris på din ærlighet fremfor å bruke masse tid på deg og så sier du nei lengre ute i prosessen. Så søker du på den jobben du har mest lyst på! Lykke til😉 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Ikke sant.. takk;) Anonymkode: 6c59e...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå