Gå til innhold

Gjesp... Daten kliner uten tunge...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater ei dame. Veldig fin og veldig hyggelig. Møttes på tinder. Har drevet og egget hverandre opp med masse kosechatting. Hun var veldig opptatt av at man måtte være god til å kline. Det samme er jeg. Dette snakket vi masse om. Stor var derfor entusiasmen da vi ble enige om å møtes for klinedate denne uka. Men når vi møtes viser det seg at hun er helt udugelig på å kline. Bare masse tørre "smask". Ingen tunge, ingen deilig utveksling av spytt. Ingenting. Er det normalt å kline sånn? Kliner man bare våte tungekysser når man skal egge til sex? Eller er hun bare helt på viddene når det gjelder klining?

Anonymkode: cdc36...457

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, det kan jo hende at hun synes at din tungebruk var litt for overveldende sånn at hun roet det litt ned. 

Anonymkode: 5808c...72c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke meningen at man skal pirke på den andres drøvel heller. 

Om han stapper tunga nedi halsen min, gjør jeg alt for ikke å oppfordre til tunge. Og tunga var mer vanlig å bruke heftig når man var en klønete tenåring. Nå er det bare litt pirring med tunga. Det funker bedre ;) 

Anonymkode: 305b2...697

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, sånn er jeg også! Hater å kline med tunge. Synes faktisk det er turn-off og gjør at jeg vil slutte øyeblikkelig. Har akkurat møtt en mann og første gangen vi klinet merket jeg at han kliner akkurat som meg. Ikke noe rengjøring av munnen med tunga. :fnise: 

Anonymkode: da4b4...755

• Liker 8
Gjest supernova_87
Skrevet

Hun er ikke udugelig på å kline, det er bare at man har veldig forskjellig sans for klining, på samme måte som man har ulik sans for humor. 

Noen synes nettopp den slevete tunga til noen andre inn i munnen er kvalmende og invaderende, mens andre synes kyssene blir for våte eller tørre, andre synes det er kjedelig og for "platonisk" å bare film-kysse uten tunge. Noen er for spisse i munnen, og andre gaper over for mye. Og selv om det nok finnes noen der man kan være enige i at han/hun er en elendig kysser så finnes det mer av nok som ville reagert på tunga di, slik du reagerer på at hun ikke bruker tunge. Da er det lurt å bare gi en liten pekepinn. Du kan ikke prøve med litt tunge da? kan du si. 

AnonymBruker
Skrevet

Kyssing uten tunge er ikke klining.

Anonymkode: 6c0f9...4da

• Liker 10
Skrevet

Klining involverer tungelek, ellers er det ikke klining. Når det er sagt betyr det IKKE at man skal inn i munnen med hele tungen men at man skal leke med den andres tunge, på siden, over, under, på leppene, lett, lekent, krevende - alt ettersom. Dog trenger det heller ikke bety at man skal "dele spytt" altså! Men om denne daten er så opptatt av det, spør hva hun legger i klining! 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er noen som aldri kliner med tunge. Mannen min var gift med en dame han aldri klinte med, bare tørre kyss fra hu. Gjett om mannen ble tent og koste seg når han traff meg som synes det er heftig og nødvendig med skikkelig tungekyss.

Anonymkode: 75f93...2e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, sånn er jeg også! Hater å kline med tunge. Synes faktisk det er turn-off og gjør at jeg vil slutte øyeblikkelig. Har akkurat møtt en mann og første gangen vi klinet merket jeg at han kliner akkurat som meg. Ikke noe rengjøring av munnen med tunga. :fnise: 

Anonymkode: da4b4...755

Signerer denne.
Sjeldent jeg kliner med tunga, syns ikke det er noe digg. Bruker mest leppene, og om jeg bruker tunga så lirker den bare i områder rundt leppene, aldri innenfor hans lepper eller noe surkling rundt om kring - har opplevd menn som kysser sånn og det er nesten motbydelig. Blir sånn ey hey neyyyy, og syntes det ødelegger kjemien.
Alltid fått komplimenter for at jeg kysser bra, så mitt inntrykk av dette med skikkelig tungeklining er bare noe man tror er vanlig fordi man så det på Fucking Åmål i tenårene, men egentlig ikke noe "alle" folk liker eller gjør.
Jeg liker det hvertfall ikke.

Anonymkode: 1a796...0ee

• Liker 4
Gjest Minesveiper
Skrevet

Smak og behag. Jeg er ikke spesielt glad i tunge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker tungekyss. Å sitte å nusse på hverandre blir jeg ikke spesielt tent av. Å nusse kan jeg gjøre på barnet mitt eller en venninne.. Men folk er ulike. Har selv datet en fyr som bare nussa, jeg trodde han tulla først, men neida 😂 Og ja, sexen var like "spennende".. holdt ikke lenge det der nei..:p 

Anonymkode: fc60a...ce0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker med tunge, men med måte. Uten tunge er ikke like pirrende, men de som kjører hele tunga inn i kjeften på deg har jeg heller virkelig ikke sansen for. Har datet en som drev med sånn type "filmkyssing" med åpen munn og null tunge. Det ble bare helt feil for meg. (men sexen derimot...:rodmer:)

Anonymkode: 28a2a...70e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må være klar for det følelsesmessig og hvis noen prøver å tvinge tungen sin på meg nedi halsen med masse spytt og greier uten at du er klar for det blir det veldig ubehagelig. Er nok blitt mye mer følsom på det etterhvert.

Anonymkode: cc30f...c4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...