Rådløss Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Hei, nå har jeg bestemt meg.. Glemme eksen og reise til Gran Canaria! Har fått fri fra jobben, og har funnet fly og hotell, mangler bare å godkjenne bestillingen Men her er da problemet, reisen kom på 7tusen for 2uker. De spør om et depositum på 2tusen. Jeg har mulighet til å betale, men fristen for å betale resterende er 3 dager før lønning. (har ikke mulighet for å ta ut forskudd) Reiseselskapet jeg skal bestille igjennom er stengt nå, så jeg får ikke spurt før i morgen. Men om jeg bestiller i dag, betaler de 2tusen (kan betale 3tusen om det vil hjelpe) Kan jeg da ringe i morgen å spørre om det er mulighet for å få utsatt betalingen 3dager? Jeg har også en reserveløsning om det skulle skjære seg, men jeg vil helst at det er siste utvei. Takker for svar! Gode priser gjør til at jeg ikke tørr vente til i morgen, kjedelig om prisen plutselig stiger.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Bruk kredittkort? Har du ikke noe ekstra penger i buffer..? Man bør alltid ha litt ekstra, ikke leve lønning til lønning.. Anonymkode: ca85b...3f0 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 7000 for 2 uker? hvordan fikk du det til? må opp i 20.000 for 2 uker her ( men det er for to ) Anonymkode: 24e7e...fb8
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 Jeg har akkurat bestilt tur til oss, to timer etterpå var den flere tusen billigere, så det kan gå begge veier! Tror hvis du ringer imorgen så sier de ok :-) men var veldig billig, er du sikker på at prisen ikke var per pers i dobbeltrom? Om det er charter da? God tur! Anonymkode: 9715c...8fb
Rådløss Skrevet 23. juni 2017 Forfatter #5 Skrevet 23. juni 2017 Takker alle for svar Ja dette var veldig billig! Skal ikke skryte på meg så mye på hotellet, men der har jeg ikke tenkt til å henge så mye Da er det betalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå