moroklompen Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Jeg bestilte forrige uke time til pass i morgen. Jeg sjekket dessverre aldri om jeg fikk bekreftelse på SMS men sto bekreftet på skjermen men skrev ikke ned ref.nr og finner ikke bekreftelse hverken på Mail eller Tlf. Jeg har en annen time bestilt på min Mail adresse til barnet mitt så når jeg prøvde å bestille ny time nå fikk jeg "Max antall bookinger er gjort". Tror dere at dette gjelder at jeg har en booking registrert eller også den jeg aldri fikk bekreftelse på? Den i morgen haster veldig så kjipt om det skal ha skjedd noe galt. For sikkerhets skyld fikk jeg Nå booket ny time på mandag med min andre mailadresse. Den har jeg heller ikke fått bekreftelse på hverken på mld eller Mail. Når jeg logger meg inn med bookingnr på sidene dere så står timen der. Kan jeg da satse på at det samme har skjedd med timen i morgen og gå der til tidspunktet jeg booket selv uten bekreftelsesmld? Kontoret er Nå stengt eller så hadd jeg selvfølgelig fått svar der Endret 22. juni 2017 av moroklompen
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Jeg har dessverre ikke svar på det du spør om, men jeg er mest overrasket over at du klarte å få time til pass overhodet, jeg. Nå, liksom, rett før ferien. Jeg har lest i media at det er generelt fullt overalt, for "alle" skal jo fornye pass og sånn nå. Kan dessverre ikke huske om jeg fikk noen bekreftelse i etterkant da jeg fornyet pass til meg og sønnen min for noen år siden. Men vi bestilte time iallfall. Anonymkode: 7858c...f08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå