Gå til innhold

Hvor finner jeg disse "fuckboy/badboysa"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hører folk prater en del om disse fuckboyene som bare er ute etter én ting, og at det bare er slike man finner på byen eller på tinder. Alt jeg er ute etter for tiden, er uforpliktende sex, men de eneste jeg har kommet over så langt viser seg å være ute etter mye mer enn bare sex! De vil alltid møtes på en café eller liknende først, og som regel på dagtid. Når jeg "endelig" får dem til sengs skal de alltid begynne å chatte masse i ettertid, møtes flere ganger i uka og gjøre masse ting sammen. Det ender som regel med at de blir såra, og det er jo ikke noe jeg ønsker. Hva skjedde med netflix and chill? 

Så da lurer jeg på hvilke personlighetstrekk jeg må se etter for å finne litt "slemme gutter". 

Anonymkode: 13337...2c2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må være en mann :laugh: 

Anonymkode: c2369...a18

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk spør hvorfor ingen er gentlemann lengre og hvorfor chivalry ikke eksisterer lengre . Vell dette er grunnen. Først klager dere over badboysa og etterpå er det kin de dere skal ha. Då klager dere over at menn er hyggelig å snille, men jater menn etterpå når de er stygg med deg. Lol

Menn bare dritt i å date moderne damer. Trenger ikke date i det hele tatt for å få det eneste vi trenger fra kvinner som er sex

Anonymkode: 4eb3d...f97

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk spør hvorfor ingen er gentlemann lengre og hvorfor chivalry ikke eksisterer lengre . Vell dette er grunnen. Først klager dere over badboysa og etterpå er det kin de dere skal ha. Då klager dere over at menn er hyggelig å snille, men jater menn etterpå når de er stygg med deg. Lol

Menn bare dritt i å date moderne damer. Trenger ikke date i det hele tatt for å få det eneste vi trenger fra kvinner som er sex

Noe sier meg at du ikke vasser i villige damer :P 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå så så ta det med ro. Denne AB en er ikke representativ for alle oss jenter. Flertallet av oss ønsker forhold :)

Anonymkode: b9282...044

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hører folk prater en del om disse fuckboyene som bare er ute etter én ting, og at det bare er slike man finner på byen eller på tinder. Alt jeg er ute etter for tiden, er uforpliktende sex, men de eneste jeg har kommet over så langt viser seg å være ute etter mye mer enn bare sex! De vil alltid møtes på en café eller liknende først, og som regel på dagtid. Når jeg "endelig" får dem til sengs skal de alltid begynne å chatte masse i ettertid, møtes flere ganger i uka og gjøre masse ting sammen. Det ender som regel med at de blir såra, og det er jo ikke noe jeg ønsker. Hva skjedde med netflix and chill? 

Så da lurer jeg på hvilke personlighetstrekk jeg må se etter for å finne litt "slemme gutter". 

Ta deg en tur til Oslo, så skal jeg gi deg så mye fuckboy at du ikke kommer til å klare å sitte på etpar uker. 

Anonymkode: 7921b...146

AnonymBruker
Skrevet

Om du faktisk er seriøst ute etter kun sex, så sjekk opp nyskilte menn i 40-åra. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du faktisk er seriøst ute etter kun sex, så sjekk opp nyskilte menn i 40-åra. 

Spot on. Jeg er en av dem. Det var jeg som skrev innlegget før deg;)

Anonymkode: 7921b...146

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)
På 22.6.2017 den 17.07, AnonymBruker skrev:

De aller fleste er nok ute etter forhold har jeg inntrykk av, så det at "vi" først klager over badboys og plutselig vil ha det etterpå stemmer ikke. Du skjønner at kvinner er forskjellige, ikke sant? 

På 22.6.2017 den 17.41, AnonymBruker skrev:

De er for gamle for min smak dessverre. Jeg er hovedsakelig interessert i menn i tyveårene, da jeg selv er 21. 

Innlegget er ryddet for svar til slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Ingen jenter der ute som har vært borti noen(det vet jeg jo at dere har) og bare kan fortelle meg nøyaktig hva jeg skal gå etter? Skjønner at dette sikkert er et merkelig "problem", men av en eller annen grunn velger jeg gang på gang feil gutter. Det er ikke one night stand jeg er ute etter heller, for å skaffe det er jo ikke et problem akkurat. Det jeg ønsker er å finne en fuckfriend som jeg bare kan møte fra tid til annen for å ha sex, uten at det behøver å være noe mer. Det er her det går galt, for det har en tendens til å eskalere. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få nr til alle mine exer, jeg tiltrekker meg bare slike🙄🤣

Anonymkode: e3afe...c19

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får et seriøst svar fra de som tiltrekker seg badboys så blir jeg overrasket. De som vil ha forhold mens de tiltrekker seg de som bare vil ha sex lurer på akkurat det samme som deg, bare med motsatt problemstilling.

Det er akkurat det samme hva man vil ha, man vil ofte ha det motsatte av hva man tiltrekker seg.

Jeg tror noe av greia kan være at man hele tiden tenker på hva man IKKE vil ha og så får man akkurat det. I stedet er det lurt å tenke på hva man VIL ha, for da er det enklere å tiltrekke seg det. 

Og hvis du er på utkikk etter "pulemann" så skriver du det bare i en Tinderprofil f.eks. Så får du det. 

Anonymkode: d8a54...957

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare å se etter gutta som får mest kjeft på KG ...

PS: Badboysa får de peneste damene. Tar ikke hva som helst, altså.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuckboy, badboy og slemme gutter har egentlig ingenting å gjøre med tilfeldigsex.

En fuckboy er jo en barnslig drittsekk som løper frem og tilbake mellom masse jenter og møter moren til alle uten å egentlig være seriøs med alle.
En badboy har heller ingenting med om han vil ha tilfeldig sex eller ikke å gjøre, men en som er krminell. En kriminell fyr kan godt være ute etter fast forhold.

Slemme gutter er vel bare slemme? I oppførsel og moral ?  Ler av bestemødre som faller, kaller magen din for stygg osv.

Finnes masse normale, eller snille menn om du vil , som kun er ute etter tilfeldig sex.
Du finner flust av dem på Tinder, bare å innta gutterollen selv og hoppe over chattinga å si "ledig for knulling på lørdag? " 
og gjøre det klart at du kun vil knulle og ikke bli kjent, men om du later som du vil bli kjent med de og spør de hvordan det går og hva de driver med osv, så tror dem jo at du vil det, og reagerer på samme måten tilbake.  Bare si fra at yo dude , shut yo mouth and gimme some dick. 

Menn man møter på byen funker også dette ypperlig på. Men du må forklare etterpå at hei dette er kun sex, ikke send meg meldinger eller spør om livet mitt men send gjerne melding når du vil knulle igjen / men du kan forvente melding av meg når jeg vil knulle igjen, deal ?

Menn med alle type personligheter vil ha uforpliktende sex.

Anonymkode: 7acc0...8f5

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De eneste som klager "badboys" her inne er jo seksuellt frustrerte surmagede menn. Tror helt ærlig ikke jeg har hørt en dame klage over "badboys" siden tiden på ungdomsskolen. 

I grunnen fasinerende hvordan dere kollektivt har har klart å overbevise dere selv om at disse slemme guttene er å blæmre for egen mangel på tiltrekkningskraft. :rolleyes: 

• Liker 1
Skrevet

Dette er en evig ond sirkel.

Du treffer en "badboy". Han merker at du ikke vil ha noe varig, og da vil han ha deg. Fordi alle vil ha det de ikke kan få. Med én gang han ser deg som uoppnåelig, settes jaktinstinktet i gang.

Men hvis samme fyren treffer ei jente som vil ha et forhold, får han panikk og stikker. 

Så han er en drittsekk for henne, men en needy fyr for deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tinder.

Anonymkode: 160d1...089

AnonymBruker
Skrevet

1. Prøv nærmeste bar, fokuser på gutta som sitter ved bardisken/fast inventar. 

2. Gå på konsert, fokuser på gutta i bandet og musikervennene deres

3. Gå på kunstutstillingsåpning: fokuser på alle menn som er der

4. Arbeidsinnvandrere

Jeg lover deg: følger du rådene vil du være booket for resten av livet med drittsekker du kan sjonglere mellom. 

Anonymkode: 31448...6ba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...