ceca Skrevet 22. juni 2017 #1 Del Skrevet 22. juni 2017 Vi landet på Gardermoen, fikk bagasjen og skyndet oss for å rekke flybussen som går annenhver time. Vi merker at koferten er rar, og ser at det ene hjulet er trykket opp i kofferten, mens et annet er knekt. Når jeg går inn på sas sine sider kan jeg skrive en "Claim Form", men så trenger jeg en PIR-rapport. Det strår at jeg kan tinge et nr innen 7 dager og få dette. Jeg ringer , men det er automatsike svarerer med tate-trykk valg. De handler kun om igjenglemt bagasje. Jeg ringer et annet nr og får vite at jeg må snakke med noen andre, og får et nytt nr. Der får jeg vite at det ikke er deres jobb, men de mener at jeg må fysisk opp på Gardermoen for å vise frem kofferten. Får tlfnr til et nytt kontor, men der aner de ingenting og sier jeg burde ha registrert det før vi dro hjem. Skjemaet kan jeg ikke sende inn siden den ikke gå gjennom pga feltet med PIR-nummer ikke er fylt ut. Jeg ringte reiseforsikringen vår, og de kunne ikke hjelpe, og de dekket heller ikke skader på koffert, fordi det gikk på flyselskapet. Er det noen som har noen gode råd/ hjelp til hva jeg skal gjøre/hvor kontakte for å komme videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Del Skrevet 22. juni 2017 Du er forpliktet til å komtrollere kofferten din når du henter den på båndet. Er der noe galt, så skal du med en gang ta kontakt med flyplassansatte og få dokumentasjon på skaden. Gjør du ikke dette, så taper du et eventuelt krav. Det vil jeg her tro at du har gjort, forid du ikke har gitt beskjed og fått de nødvendige papirene der og da. Betingelsene står i tilknytning til billettene når du bestiller på nett. Disse godtar du og i bestillingsprosessen. Mitt eneste forslag når du ikke kommer frem på telefon, er å ta mail til hjelp. Anonymkode: fcac3...c07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ceca Skrevet 22. juni 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2017 Det var info jeg ikke visste om. Skal prøve med mail. Tusen takk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mmd Skrevet 22. juni 2017 #4 Del Skrevet 22. juni 2017 Akkurat det samme skjedde med oss nylig, måtte returnere dagen etter med kofferten og fikk da en ny. Lykke til med å finne en epostadresse som fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå