AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #21 Skrevet 22. juni 2017 Jeg danset raveparty i tights en gang. Det skjer aldri igjen, det var sykt mange som tok på rumpa mi og noen kløp sånn ordentlig og. Det var til og med en som begynte å twerke på rompa mi og jeg merka det ikke først (det er jo veldig, veldig trangt i ravesirkelen) men så snudde jeg meg og så han stå der med henda på bakken og twerka på rumpa mi... ugh ekle greier Anonymkode: 5a6dd...348 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #22 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og enda skjønner du ikke at vi menn ser på rumpekliping som enda mindre inngrepen enn det å avsløre en isse? Anonymkode: 93608...13b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også? Hadde du noe fornuftig å komme med, eller er det vanlige mannehatet som rår? Anonymkode: 93608...13b Det er kvinneundertrykkinga di som går når du ikke greier å se forskjellen på en hodeskalle og et underliv. Anonymkode: 22cca...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #23 Skrevet 22. juni 2017 En fyr strøyk meg på albuen på dansegulvet forrige helg. Følte meg voldtatt. Anonymkode: e5eff...1c0 1
Sphere Skrevet 23. juni 2017 #24 Skrevet 23. juni 2017 Det skjer stadig vekk på utesteder. Klaps og klyping i baken, gnikking, beføling. Virker som om mange kvinner tror det er helt innafor å "sjekke varene", fordi alle menn liker jo slik. Og gir man klar beskjed om at det ikke er ok, er helvete løs. Da er man ikke mye mann, som ikke liker å bli klådd på. Hva med å flørte litt først? Snakke litt? Bli litt kjent? Så jeg vet om jeg faktisk er interessert eller ikke... 4
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #25 Skrevet 23. juni 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, KG menn as.... Anonymkode: 22cca...b4d Haha, KG kvinner as... Anonymkode: 2d97e...8ce 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #26 Skrevet 23. juni 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er kvinneundertrykkinga di som går når du ikke greier å se forskjellen på en hodeskalle og et underliv. Anonymkode: 22cca...b4d Om du legger merke til, så er det likestilling som er min fanesak. Det burde bli din også. Anonymkode: 93608...13b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #27 Skrevet 23. juni 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, i en annen tråd her inne så er det tydeligvis helt greit å løfte capsen av en musiker, så da må vel et lite klyp i baken eller på brystet også være helt innafor lovlig oppførsel. Anonymkode: 93608...13b Du er ikke så smart du, kanskje? Anonymkode: fc74c...659 1
Gjest Apistogramma Skrevet 23. juni 2017 #28 Skrevet 23. juni 2017 (endret) ... Endret 15. april 2018 av Apistogramma
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #29 Skrevet 23. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke så smart du, kanskje? Anonymkode: fc74c...659 Føl gjerne fritt for å komme med argumenter! Anonymkode: 93608...13b
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #30 Skrevet 23. juni 2017 2 timer siden, Apistogramma skrev: Vel, jeg fikk en uventet, solid hånd på baken på vei hjem en litt sen kveld ute i Bergen for flere år siden. Jeg var klinkende edru, godt påkledd, og sammen med en venninne. Han fikk seg et slag, og det var i selvforsvar før jeg selv skjønte hva som skjedde. Nå var den fremmede "bare" bedugget og ikke på vei til å gjøre noe mer, som jeg fryktet, uten at det er noen unnskyldning. Lite sjarmerende med menn som ikke kan holde hendene sine for seg selv. Helt enig. En gang tok en kjærring jeg danset med seg friheten å stikke henda nedi buksa mi på dansegulvet. Hun fikk seg selvsagt en strak høyre og nærkontakt med gulvet i selvforsvar fra meg. Burde egentlig ha anmeldt henne også for det groveovergrepet hun gjorde mot meg, men fikk ikke tak i navnet hennes. Anonymkode: 8319b...548 1
HanneBenny Skrevet 23. juni 2017 #31 Skrevet 23. juni 2017 (endret) Jeg var ofte ute da jeg var yngre, og da hendte det at det kom noen klamme hender der de ikke hørte hjemme. Som regel holdt det å rykke seg vekk og se stygt på eieren av hendene, men det var en som ikke ga seg, før jeg spurte ham om han kunne tenke seg å få et kne opp i skrittet. Da tok han hintet omsider. Synes ikke noe om beføling av fremmede. Endret 23. juni 2017 av HanneBenny Skrivefeil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå