AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #1 Skrevet 22. juni 2017 Mange som har opplevd dette og hvordan reagerte du? Anonymkode: a7798...7af
Bruuker Skrevet 22. juni 2017 #2 Skrevet 22. juni 2017 Som mann så skjer det ikke hele tiden, men har skjedd. Hvis det har skjedd så har jeg tenkt for meg selv om dette er en person jeg vil bli befølt av, hvis ja så spiller jeg med. Hvis nei, walk away.. Kanskje ikke så lett for jenter?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #3 Skrevet 22. juni 2017 Vel, i en annen tråd her inne så er det tydeligvis helt greit å løfte capsen av en musiker, så da må vel et lite klyp i baken eller på brystet også være helt innafor lovlig oppførsel. Anonymkode: 93608...13b
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #4 Skrevet 22. juni 2017 Skjer stadig, og reagerer likt hver gang. Virkelig ugreit at menn (i mitt tilfelle) tror de har rett til å ta hvor det passer dem, på fremmede mennesker?! Likte det ikke da jeg var singel, og liker det ikke nå heller. Fysj. 2
Gjest Linaria Skrevet 22. juni 2017 #5 Skrevet 22. juni 2017 Ble kløpet i rumpa på en bar i Cashel i Irland (lite sted fullt av tenåringsmødre og alkoholikere). Ble forbanna og begynte å skrike til fyren at han måtte gi faen i å gjøre sånt. Var skikkelig sur. Så ble dama hans kjempesint på meg og trua meg så da dro jeg. Kjæresten min ringte baren og klaga da jeg sa det til ham. Har også opplevd det på stamstedet mitt. Da ble han selvfølgelig kasta ut med en gang.
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #6 Skrevet 22. juni 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, i en annen tråd her inne så er det tydeligvis helt greit å løfte capsen av en musiker, så da må vel et lite klyp i baken eller på brystet også være helt innafor lovlig oppførsel. Anonymkode: 93608...13b Er da virkelig stor forskjell på å klå og tafse og på å løfte på en caps. Forsvarer ikke handlingen med capsen, men det kan ikke sammenlignes. Mener begge deler er ugreit. 8
Gjest Kim Skrevet 22. juni 2017 #7 Skrevet 22. juni 2017 I mine år i servicebransjen, så vil jeg ikke si det var dagligdags, men det skjedde ofte. Mange kvinner ble fornærmet når jeg spurte om det var greit at jeg kom bort på jobben hennes for å klå litt. Det virket som mange kvinner trodde de ga meg et kompliment og at jeg skulle bli glad for det.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #8 Skrevet 22. juni 2017 Nei heldigvis ikke de få gangene jeg har vært ute. Hadde det skjedd kan det hende jeg hadde flabba til personen i ren refleks. Anonymkode: 92f29...fb7
SlemUlv Skrevet 22. juni 2017 #9 Skrevet 22. juni 2017 Jeg går heldigvis ikke "på byen" sånn sett, jeg går kun på BDSM klubben i oslo, og om jeg ikke blir befølt av minst 2 av mine gode venner der, blir jeg litt skuffa Men der er det jo velkomment, fordi det er folk jeg kjenner og stoler på
Perle Skrevet 22. juni 2017 #10 Skrevet 22. juni 2017 (endret) Jada. I køer, og på tette dansegulv for det meste. Et annet fenomen er de som skal GNI og stange utstyret sitt mot korsryggen din om de står bak deg i.feks en bar, eller konsert ol. Sjarmerende. Reagerer kontant med å bli sint såklart. Endret 22. juni 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #11 Skrevet 22. juni 2017 Mange ganger. Reagerer med sinne, som oftest i grad av vold. Beføling og at noen tar seg til rette på kroppen og intimsonen min er IKKE ok. Anonymkode: 22cca...b4d 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #12 Skrevet 22. juni 2017 4 timer siden, Solivagant skrev: Er da virkelig stor forskjell på å klå og tafse og på å løfte på en caps. Forsvarer ikke handlingen med capsen, men det kan ikke sammenlignes. Mener begge deler er ugreit. Begge greiene er å invadere en privat sfære. De er likestilt ille. Anonymkode: 93608...13b
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #13 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Begge greiene er å invadere en privat sfære. De er likestilt ille. Anonymkode: 93608...13b Eh, nei. Jeg har opplevd begge deler, og det at noen løfter av meg capsen min eller drar av meg luen min, er LANGT ifra det samme som at noen klår og tafser meg på pupper, rumper og i skrittet, vet du hva. Begge deler er ugreit, men det er virkelig ikke det samme. 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #14 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Eh, nei. Jeg har opplevd begge deler, og det at noen løfter av meg capsen min eller drar av meg luen min, er LANGT ifra det samme som at noen klår og tafser meg på pupper, rumper og i skrittet, vet du hva. Begge deler er ugreit, men det er virkelig ikke det samme. Prøv nå å bruk en milligram empati og sett deg i en situasjon der du begynner å bli skallet (derav caps) og det gir deg mindreverdighetskomplekser. Bare bitterlitt empati, så skjønner du kanskje. Anonymkode: 93608...13b 1
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #15 Skrevet 22. juni 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv nå å bruk en milligram empati og sett deg i en situasjon der du begynner å bli skallet (derav caps) og det gir deg mindreverdighetskomplekser. Bare bitterlitt empati, så skjønner du kanskje. Anonymkode: 93608...13b Jeg forstår jo at det ikke er greit i det hele tatt, men sett deg inn i en kvinnes situasjon da, det er enda mindre greit. Forskjell på å ta noen på skulderen og på å grabbe rumpen til noen. Handler ikke om at jeg ikke har empati eller ikke skjønner, jeg mener bare det er på to forskjellige nivåer av hva som er ugreit. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #16 Skrevet 22. juni 2017 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv nå å bruk en milligram empati og sett deg i en situasjon der du begynner å bli skallet (derav caps) og det gir deg mindreverdighetskomplekser. Bare bitterlitt empati, så skjønner du kanskje. Anonymkode: 93608...13b Haha, KG menn as.... Anonymkode: 22cca...b4d 6
Blod Skrevet 22. juni 2017 #17 Skrevet 22. juni 2017 Jeg går vekk, eller går tettere vennene jeg er ute med. Hvis jeg noen gang hadde vært interessert, så er det å starte rett på beføling syyyykt turn off! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #18 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, Solivagant skrev: Jeg forstår jo at det ikke er greit i det hele tatt, men sett deg inn i en kvinnes situasjon da, det er enda mindre greit. Forskjell på å ta noen på skulderen og på å grabbe rumpen til noen. Handler ikke om at jeg ikke har empati eller ikke skjønner, jeg mener bare det er på to forskjellige nivåer av hva som er ugreit. Og enda skjønner du ikke at vi menn ser på rumpekliping som enda mindre inngrepen enn det å avsløre en isse? Anonymkode: 93608...13b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #19 Skrevet 22. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Haha, KG menn as.... Anonymkode: 22cca...b4d Også? Hadde du noe fornuftig å komme med, eller er det vanlige mannehatet som rår? Anonymkode: 93608...13b 2
Solivagant Skrevet 22. juni 2017 #20 Skrevet 22. juni 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og enda skjønner du ikke at vi menn ser på rumpekliping som enda mindre inngrepen enn det å avsløre en isse? Anonymkode: 93608...13b Selvfølgelig gjør dere det. Er jo derfor det er så mye av denne tafsingen på byen, vel.........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå