Bokalven Skrevet 5. januar 2005 #1 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvilke steder liker dere best å handle deres scrappesaker? Mine favorittsteder i norge er Bikuben i Strømmen og Papirgleder.no. Steffens her i byen er OK, men ikke veldig imponerende, selv om de har fått inn mye mer papir nå. Ellers handler jeg en del fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. januar 2005 #2 Del Skrevet 5. januar 2005 Alt papir kjøper jeg på Norway Design ved siden av Saga Kino ved Nationaltheatret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. januar 2005 #3 Del Skrevet 5. januar 2005 Handler på bikuben når jeg er "sørafor", handler fra div norske scrappebutikker som familieminner, scrapshop scraphandleren mm. Handler mest fra utlandet, som fra www.dreamcottage.nu , www.addictedtiscrapbooking.com , www.stampattic.com , www.doctorscrapbook.com, www.houseofpaper.com mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. januar 2005 #4 Del Skrevet 5. januar 2005 Handler på bikuben i Norge og på www.stampattic.com i utlandet. Handlet på doctorscrapbook til QK min når de hadde gratis porto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 7. januar 2005 #5 Del Skrevet 7. januar 2005 Hei! Jeg er ute etter et enkelt album som jeg kan kle med vatt og stoff selv... Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har kikka litt på linkene over, men skjønner ikke helt forskjellen på alle... Jeg må ha en vanlig innbundet rygg, ikke spiralrygg. Skal bruke den til gjestebok/bryllupsalbum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 7. januar 2005 #6 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg handler på Scraphandleren på Alnabru. Har ikke vært der på kjempelenge, har tenkt å gjøre storinnkjøp i New York i februar. Men Scraphandleren har vel utvidet nå også? Her er link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. januar 2005 #7 Del Skrevet 9. januar 2005 HEI! Hvor i Oslo er det best å handle ting til scrapping? Og klistremerker osv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå