Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fasong og forskjell ja.. De er faktisk direkte stygge. Jeg skulle gjerne hatt vanlige små. Hadde med en jeg kjenner på konsultasjon, som egentlig er totalt imot slikt, men da hun så puppene mine kunne hun fint forstå hvorfor jeg ville operere. Kirurgen sa også at han forsto det jævlig godt. Men selvfølgelig, det er jobben hans. Han sa likevel at han ikke ville operert en på min alder om jeg hadde hatt helt normale. Det er kjipt å være så ung som jeg er og ha pupper som er direkte stygge, liksom. Har en venninne med mye mindre pupper enn meg, skulle gjerne hatt hennes, for de er jo faktisk pene. 

Anonymkode: f61a0...436

Sa han virkelig det??? Vet du, det er ikke jobben hans, og jeg synes faktisk det var sinnsykt uetisk å komme med en slik uttalelse. Jobben hans er å være nøytral og saklig. Herlighet.

Anonymkode: d243d...260

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa han virkelig det??? Vet du, det er ikke jobben hans, og jeg synes faktisk det var sinnsykt uetisk å komme med en slik uttalelse. Jobben hans er å være nøytral og saklig. Herlighet.

Han sa jo ikke det direkte, han sa mer at han skjønte at det ble et problem og at han skjønte at jeg ville operere når jeg forklarte og viste han problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Han sa jo ikke det direkte, han sa mer at han skjønte at det ble et problem og at han skjønte at jeg ville operere når jeg forklarte og viste han problemet.

Det er noe ganske annet. Du er en smule forutinntatt når det gjelder disse brystene dine skjønner jeg. Forståelig, men akkurat dette fikk meg til å tenke at du overdriver litt når det gjelder fasong og utseende på disse puppene, altså?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe ganske annet. Du er en smule forutinntatt når det gjelder disse brystene dine skjønner jeg. Forståelig, men akkurat dette fikk meg til å tenke at du overdriver litt når det gjelder fasong og utseende på disse puppene, altså?

Gjør ikke det. Kan finne et bilde som ligner, men vil ikke legge det ut her

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er fint du tar det opp, jeg har også lest om de negative sidene. Og hadde jeg hatt normale pupper ville jeg aldri tatt denne risikoen heller. Akkurat nå synes jeg det er verdt det. Kan ikke love at jeg synes det samme om 10 eller 20 år, når jeg kanskje har fått barn og er gift, men nå har jeg i hvert fall bestilt time, spart penger og bestemt meg.

Veldig fint å høre! Kan jeg spørre hvor høy du er? Og om du er normalvektig, tynn, overvektig etc? Jeg har nå time om under en mnd, grugleder meg så sinnsykt.

Hvor høy er du (normalvektig?)? Utrolig betryggende å høre, selv når du tok så mye. Tror du jeg burde ta mer enn 200 og 280? 

Jeg er 170 og ca 73 kg. Og bare for å legge til: Når jeg ligger på ryggen flyter puppene mine til siden, akkurat som vanlige pupper. (Jeg så det var noen som kommenterte at hun og mannen var på stranden og ristet på hodet til alle disse jentene med pupper som stod rett opp når de lå på ryggen, alle silikonpupper står altså ikke rett opp)

Det er litt vanskelig for meg å si, men 280 er sikkert bra:) legen vet uansett best.

Anonymkode: 02969...560

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 28.6.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Synes det er fint du tar det opp, jeg har også lest om de negative sidene. Og hadde jeg hatt normale pupper ville jeg aldri tatt denne risikoen heller. Akkurat nå synes jeg det er verdt det. Kan ikke love at jeg synes det samme om 10 eller 20 år, når jeg kanskje har fått barn og er gift, men nå har jeg i hvert fall bestilt time, spart penger og bestemt meg.

Veldig fint å høre! Kan jeg spørre hvor høy du er? Og om du er normalvektig, tynn, overvektig etc? Jeg har nå time om under en mnd, grugleder meg så sinnsykt.

Hvor høy er du (normalvektig?)? Utrolig betryggende å høre, selv når du tok så mye. Tror du jeg burde ta mer enn 200 og 280? 

På 28.6.2017 den 11.14, AnonymBruker skrev:

Veldig fint å høre! Kan jeg spørre hvor høy du er? Og om du er normalvektig, tynn, overvektig etc? 

Jeg som tok 240 og ble 80C, jeg er 161cm. Er også ganske petit. Så ift til kroppen min ville jeg ikke tatt større. Men vil jeg har mer pupp/kløft så går jeg i pushup, til vanlig går jeg helst uten bh og da er de akk passe. 

Har tatt under muskelen og anbefaler absolutt det, spesielt om du er slank. Synes mindre slik. 

Endret av Pedagogen
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Pedagogen skrev:

Jeg som tok 240 og ble 80C, jeg er 161cm. Er også ganske petit. Så ift til kroppen min ville jeg ikke tatt større. Men vil jeg har mer pupp/kløft så går jeg i pushup, til vanlig går jeg helst uten bh og da er de akk passe. 

Har tatt under muskelen og anbefaler absolutt det, spesielt om du er slank. Synes mindre slik. 

Litt OT, kanskje, men er du såpass som 80 under bysten kan du vel neppe kalles petit? Jeg er selv 65 under bysten, og bruker S i klær, av og til XS. Folk som er petit drukner i de størrelsene, og må gjerne i barneavdelingen for å flinne klær. Ikke misforstå, jeg mener virkelig ikke å være frekk eller noe, men det er så utrolig mange som går rundt med helt feil BH-størrelse, og å finne den riktige størrelsen kan utgjøre så utrolig my, både når det gjelder komfort og utseende, så om du virkelig er petit, så må du gå og få målt deg ordentlig, og finne riktig BH. :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Litt OT, kanskje, men er du såpass som 80 under bysten kan du vel neppe kalles petit? Jeg er selv 65 under bysten, og bruker S i klær, av og til XS. Folk som er petit drukner i de størrelsene, og må gjerne i barneavdelingen for å flinne klær. Ikke misforstå, jeg mener virkelig ikke å være frekk eller noe, men det er så utrolig mange som går rundt med helt feil BH-størrelse, og å finne den riktige størrelsen kan utgjøre så utrolig my, både når det gjelder komfort og utseende, så om du virkelig er petit, så må du gå og få målt deg ordentlig, og finne riktig BH. :) 

Petit betyr liten. Jeg tenker ikke at petit mennesker er unaturlige minimennesker, men rett og slett en liten person.

Bruker 75-80C, alt etter hvilket merke det er. Kan være jeg har "feil" str bh. Det vet jeg ikke. Men alltid blitt oppfattet som liten og spe av meg og andre. 

• Liker 1
Skrevet

420 CC i hver. Veldig fornøyd med resultatet til slutt, har en Stor D- cup. Er 170 cm høy og 64 kilo.

Jeg har operert meg tre ganger. Jeg var missfornøyd med størrelsen den første gangen, hadde (280 cc) ville ha litt større så da gjorde jeg det. 280 cc i hver pupp ble bare en B cup på meg.

Den tredje gangen hadde jeg fått hard kapsel grad 3 i den ene puppen fordi jeg hadde gått så mye ned i vekt, og mistet mye fett.

Ikke lurt å gå ned i vekt etter en operasjon.

Nå har det gått 5 år siden siste operasjon, og jeg har hatt stabil vekt uten komplikasjoner. Er veldig fornøyd med 420 i hver.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opererte meg i fjor. Jeg er 1.80 høy, passe tynn og hadde 80B før. Jeg har egentlig bare gått opp til 85C. Jeg har 375g i hver, men angrer på at jeg ikke tok litt mer, når jeg først gjorde det. Nå ser det helt naturlig ut, og de er ikke store, og ingen kan tro at de ikke er ekte. Men inngrepet koster en del og det tar jo en liten stund å komme til hektene igjen, så bedre å gjøre det ordentlig når du først skal gjøre det.

Jeg kom meg ganske raskt, men det eneste negative er at jeg har mistet følelsen i høyre brystvorte, og har prikking i brystet i perioder, samt at arrene fortsatt er ganske synlig🙄

Anonymkode: 2c479...d9e

Gjest Coolaid
Skrevet

Vi har alle noe vi ikke er komfortabel med. Enten det er kropp eller andre utfordringer. 

Dette kan man ikke kjøpe seg fri fra. 

De som har en medisinsk grunn til å foreta inngrep bør gjøre det - de andre kan lære seg å være glad i seg selv slik de er.

Trenger heller ikke gjemme meg bak anonym bruker funksjonen for å skrive dette - så kom med hetsen :) 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, Coolaid skrev:

Vi har alle noe vi ikke er komfortabel med. Enten det er kropp eller andre utfordringer. 

Dette kan man ikke kjøpe seg fri fra. 

De som har en medisinsk grunn til å foreta inngrep bør gjøre det - de andre kan lære seg å være glad i seg selv slik de er.

Trenger heller ikke gjemme meg bak anonym bruker funksjonen for å skrive dette - så kom med hetsen :) 

Hvorfor hets? Det er vel egenlig ingen som bryr seg stort om hva du mener om hvem som har rett til å utføre inngrep på sin egen kropp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opererte meg i fjor. Jeg er 1.80 høy, passe tynn og hadde 80B før. Jeg har egentlig bare gått opp til 85C. Jeg har 375g i hver, men angrer på at jeg ikke tok litt mer, når jeg først gjorde det. Nå ser det helt naturlig ut, og de er ikke store, og ingen kan tro at de ikke er ekte. Men inngrepet koster en del og det tar jo en liten stund å komme til hektene igjen, så bedre å gjøre det ordentlig når du først skal gjøre det.

Jeg kom meg ganske raskt, men det eneste negative er at jeg har mistet følelsen i høyre brystvorte, og har prikking i brystet i perioder, samt at arrene fortsatt er ganske synlig🙄

Da er jeg redd du kan vente deg hard kapsel etter hvert. Det var slik det startet for meg.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da er jeg redd du kan vente deg hard kapsel etter hvert. Det var slik det startet for meg.

I hope not🙄

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et inntrykk av at de som får kapsel, ofte har rundt 300 eller mer. tror du det har en sammenheng ift hvor mye man tar?

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et inntrykk av at de som får kapsel, ofte har rundt 300 eller mer. tror du det har en sammenheng ift hvor mye man tar?

Jeg ser at jeg har skrevet tidligere at jeg la inn rundt 300 i hver, men jeg lette opp papirene fra den gangen, og det viser seg at jeg kun har 225 i hver bryst. Det er jo ikke mye, men jeg synes likevel det er for stort for meg, i hvert fall over muskel. Og ja, jeg tror jeg kanskje hadde unngått kapsel om jeg hadde fått lagt inn f.eks 150-200, og fått de under muskel.

Skrevet

Å stille spm om silikon blir omtrent som å spørre hva som er best av pc/mac... 

Mens det på den ene siden kan være interessant å høre andres erfaringer, blir det å høre andres generelle meninger om det å ha silikon rimelig forstyrrende. Mange forsøker å få det til å høres ut som at man må lide av et eller annet kompleks for i det hele tatt å vurdere silikon.. Nå vet jo de fleste av oss som enten har silikon, eller vurderer silikon, heldigvis bedre :) 

Personlig har jeg hatt 440cc silikon siden 2015 og er veldig godt fornøyd. Har ikke opplevd noen problemer. Selvsagt var det smertefullt i dagene etter operasjonen, men ikke værre enn jeg forventet, heller motsatt. 

Det er bare du som vet om dette er riktig avgjørelse for deg selv, ingen andre skal styre deg i en slik avgjørelse! 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2017 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Hehe, det er så harry med silikon. Og ja, selvsagt ser man at folk har silikon, uansett hvor små implantater man har. Da vi var i Spania i fjor, var det overraskende mange med silikon. Mannen min og jeg bare himlet med øynene til hverandre hver gang vi så noen ligge på ryggen med puppene pekende rett til værs. Det ser så teit ut og skriker "Se på meg, jeg er så himla overfladisk".

Anonymkode: fd793...242

Er det ikke du og mannen din som er overfladiske om dere går og glaner på folk som soler seg? For ikke å snakke om uhøflige. Du skal forresten ikke se bort i fra at mannen din digget å kunne se på alle disse puppene med «samtykke» fra deg.

Anonymkode: 11a3f...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke du og mannen din som er overfladiske om dere går og glaner på folk som soler seg? For ikke å snakke om uhøflige. Du skal forresten ikke se bort i fra at mannen din digget å kunne se på alle disse puppene med «samtykke» fra deg.

Anonymkode: 11a3f...45d

Nå har du svart på en tre år gammel tråd, så det er ikke sikkert du får svar.

Som en merknad til det den du kommenterer sier, så er det ikke alle silikonpupper som står rett opp når man ligger på ryggen. Mine går i smal kjegleform om jeg bøyer meg forover, og ligger flatt ned mot siden og armhulen når jeg ligger på ryggen. Tror man skal ha ganske stor kapsling om de står rett opp. 

Anonymkode: fa8b4...780

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...