Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har en kjæreste som jeg elsker av hele mitt hjerte, men han er et mirakel, vi bor ikke sammen enda men de gangene vi deler hus så er han bare helt perfekt, akkurat slik en jente vil ha... han tar automatisk å rydde vasker lager mat ol samtidig som han er så utrolig omtenksom og kjærlighetsfull..

jeg har alltid satt pris på dette, men tenkt at dette er kun når vi deler bopel sammen, hvordan vil det bli når vi faktisk flytter sammen. men gutten hevder han ikke vl fporandre seg, at vi lever i en likestillingsverden hvor ingenting er kvinnfolk arb eller omvendt... hvor fant jeg denne gutten? han er jo bare drømmegutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nyt dette nå da, isteden for å tro at det ikke kan stemme at han er slik og sånn eller ikke!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det for godt til å være sant?

Dersom han er under 30 ett sted er han vel av den generasjonen menn som har skjønt at han ikke bare skal ligge på sofaen og kommandere..

Min tidligere samboer var flink til alt hjemme han og det er hanjeg har nå og:)

Men ser jo at faren min og de som er 10-15 år eldre ikke er slik...

Gjest Anonymous
Skrevet

*kremt*

ALLE menn under 30 er da ikke flinke til å rydde og vaske etter seg!

Skrevet

Jeg sier som Penelene, nyt det og ikke heng deg opp i om han forandrer seg eller ikke. Forøvrig har jeg en like fantastisk samboer, og jeg må ha gjort noe veldig godt for å ha fortjent en som ham. :hjerte: Ellers kan jeg jo påpeke at Pappa var den som gjorde aller mest husarbeid hjemme hos oss da vi vokste opp, ikke alle fra den eldre generasjonen er vant til at kona tar seg av hjemmet heldigvis.

Skrevet
...ikke alle fra den eldre generasjonen er vant til at kona tar seg av hjemmet heldigvis.

Kom på en historie om menn og husarbeid når jeg leste det der...

Mannen - tror det var farfaren til sønnen min, jeg - var hjemme alene i 3 uker mens kona var på sykehuset. Da hun kom hjem ventet det henne et lass av oppvask - han hadde ikke tatt den, nei... Men, som han sa: "Jeg har byttet vann 3 ganger..."

...og da takker jeg verden for oppvaskmaskinen... :wink:

Gjest Vindelspev
Skrevet
har en kjæreste som jeg elsker av hele mitt hjerte, men han er et mirakel, vi bor ikke sammen enda men de gangene vi deler hus så er han bare helt perfekt, akkurat slik en jente vil ha... han tar automatisk å rydde vasker lager mat ol samtidig som han er så utrolig omtenksom og kjærlighetsfull..

jeg har alltid satt pris på dette, men tenkt at dette er kun når vi deler bopel sammen, hvordan vil det bli når vi faktisk flytter sammen. men gutten hevder han ikke vl fporandre seg, at vi lever i en likestillingsverden hvor ingenting er kvinnfolk arb eller omvendt... hvor fant jeg denne gutten? han er jo bare drømmegutt:)

Ikke meninga å være surmaga her nå, men dette er slikt jeg forventer av min samboer... Det er da ikke bare jeg som skal styre i heimen!

Skrevet

Knis - høres ut som sambo før vi flyttet sammen. Nyt det mens det varer, jente. Fullt mulig han blir mer lat når dere flytter sammen. Men hvis han ikke blir latere, så er du utrolig heldig! Hold på karen så godt du kan. :)

Catzy

Skrevet

Ikke meninga å være surmaga her nå, men dette er slikt jeg forventer av min samboer... Det er da ikke bare jeg som skal styre i heimen!

Enig, det er helt naturlig at mannen tar sin del av husarbeidet, det er da faktisk to stykker som bor sammen, og kvinnen er ingen hushjelp.

Skrevet

Enig, det er helt naturlig at mannen tar sin del av husarbeidet, det er da faktisk to stykker som bor sammen, og kvinnen er ingen hushjelp.

Også er det vel i grunnen ganske naturlig at man tar sin del som kvinne også ;) (for det står nemlig ikke noe i det innlegget om at trådstarter gjør gjengjeld;), det er jo bare noe vi alle antar)

Trådstarter: ta godt vare på han og håp at det varer :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er slett ikke sikkert han forandrer seg når dere flytter sammen, nei. Men man "går seg til" og det blir vel ofte slik at begge får hver sine "spesialoppgaver".

Sitter akkurat og irriterer meg over samboern min som bare gjør et absolutt minimum av seg selv - og da jeg er hjemme for tida synes jeg egentlig det er rett at jeg skal ta det meste av husarbeidet (og ellers kan jeg alltids BE han). Det er bare det at det hadde vært utrolig hyggelig om han også brydde seg litt om andre ting i huset enn hans eget rom med hjemmekino og pc... SUKK. Jeg har visst funnet meg feil mann. Selv om han er søt og snill. Hadde han bare vært littegrann sosial med meg:/

Ellers morsom historie om å bytte vann på oppvasken tre ganger... Minner meg om min egen far som i en alder av 58 ikke visste at man pleide å gjøre rent på badet.

Gjest happyending
Skrevet

Uff, blir mange krangler når det gjelder husarbeid... :( Så nyt det så godt du kan, det sier jeg og.. =)

Men en ting skal guttene forsvares med.. Vi jenter er som gestapo når det gjelder støv, vi ser alt, og det gjør ikke menn.. Så enkelt er det.. Hadde bare menn sett skitne skapdører på kjøkkenet og kaninene under sofaen, så hadde de nok tatt dem.. Jeg "lærte" ikke å se at skapdørene på kjøkkenet og listene rundt omkring dørene i huset kunne bli skitne før jeg var nesten tjue år og hadde bodd hjemmefra siden jeg var 17.. Merkelig det der...

Skrevet
*kremt*

ALLE menn under 30 er da ikke flinke til å rydde og vaske etter seg!

Ikke alle damer heller! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...