hyggeligfyr Skrevet 10. januar 2005 #21 Skrevet 10. januar 2005 Nå ble jeg bra fornøyd! Jeg har akkurat bestilt disse ørepluggene etter at jeg tror jeg har sprengt de som fulgte med iPoden. 160,- fra komplett.no Dæven steike, det var billig! Kos deg!
Sniglå Skrevet 23. januar 2005 #22 Skrevet 23. januar 2005 btw, en kamerat av meg skal prøve å legge inn Linux på ipoden, så vi får se hvordan det går.. Nå? hvordan gikk det?
Superlammet Skrevet 24. januar 2005 #23 Skrevet 24. januar 2005 Nå? hvordan gikk det? Tenkte jeg skulle spørre han her om dagen, men lar det ligge litt med tanke på at hunden hans døde for noen få dager siden.. RIP Morris.
Ciara Skrevet 26. januar 2005 #24 Skrevet 26. januar 2005 Jeg har også creative zen micro og er superfornøyd! Har den med meg hvor jeg enn går Så jeg angrer ikke på det valget! En venninne av meg har i-pod mini og det er helt utrolig hvor mye svakere lyd det er på den. Hun er ikke fornøyd i det hele tatt.
Gjest lillelou Skrevet 27. januar 2005 #25 Skrevet 27. januar 2005 Noen flere som har fått iPod til jul her? Fikk en søt liten limegrønn av Zevs... Hva har dere på iPoden? fikk akkurat maken til din av min kjæreste! Ennå ikke så mye på den, men björks siste, litt cohen, karin park og ugress....samt mozarts klarinettkonsert med Benny Goodman.Variert, ihvertfall.... 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå