Gå til innhold

Samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det naturlig å suge damas pupper med man får håndjobb? 

Eller legge henne opp i senga og suge puppene mens du fungere henne intenst og hun synes det er behagelig og skriker rart. 

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror at mange setter pris på dette ja. Brystvortene er ofte sterkt erogene soner. Det er bare å finne ut hva som funker for dere.

Anonymkode: 57454...ff5

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror de fleste liker at det fungerer

Anonymkode: 370bd...1c6

• Liker 1
Skrevet

Samleie er godt.

Anonymkode: 2a703...ecf

Skrevet

Man gjør det som er komfortabelt og godt. For min del gir jeg blanke om noen suger på mine brystvorter, de er ikke følsomme i det hele tatt. Men samboer elsker det, så det tenner meg mer å se han på den måten enn selve "berøringen". 

Anonymkode: b61f3...0d5

Skrevet

Ja det er naturlig og vanlig og kjempedigg. kjedelig om han ikke gjør det, da kunne jeg like gjerne sittet å ristet en flaske med vann i stedet for pikken hans.

Anonymkode: eb3f6...f64

• Liker 2
Skrevet

elsker at samboer suger på dem men her har jeg fått melk så blir lenge til neste gang:grine:

Anonymkode: 8caf4...4f9

Skrevet

Det spørs helt på dama. Jeg kan kjenne noe kribling, men særdeles lite ved berøring av brystvortene. Her er de mest for hans fornøyelse, han elsker å leke med de og får selvsagt lov så ofte han vil.

Gjest Alterego666
Skrevet

Min erfaring er at her er det stor variasjon i kvinners tenningsmønster. Selv elsker jeg å bli bitt hardt i området rundt brystvortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...