AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Som mann har jeg aldri opplevd dette før på treningssenteret, en kvinne sender meg lange blikk og oppsøker blikkkontakt, når hu klarer å få blikkkontakt med meg så holder hun blikkkontakten en stund. Hva er dette? Ser ut som dama er i et forhold også Anonymkode: b5df9...5d0
Gjest Snuppi Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Tja... Om hun ikke trener øynene vil jeg si ut i fra innlegget ditt at hun liker det hun ser
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Kanskje hun syntes du trener rart eller bra og prøver å følge med for å lære av øvelsene dine. Hvis du tror hun er i et forhold virker det som st du spaner mer på henne enn hun på deg. Anonymkode: 2b278...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 På et treningssenter er det vel ganske umulig å ikke få øynene på folk. Kanskje hun stirrer på deg slik at du skal flytte deg fra det du bruker? Som en sånn skremselsteknikk? Anonymkode: 7bf47...c59 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Kanskje hun synes du er pen å se på. Hvis du finner det ubehagelig bør du si fra til henne eller til ansatte på treningssenteret Anonymkode: 39416...c2b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg aldri opplevd dette før på treningssenteret, en kvinne sender meg lange blikk og oppsøker blikkkontakt, når hu klarer å få blikkkontakt med meg så holder hun blikkkontakten en stund. Hva er dette? Ser ut som dama er i et forhold også Anonymkode: b5df9...5d0 Opplevd akkurat det samme, og hun er i et forhold henne her også da hun ofte trener med han. Er ikke tilfeldigvis i en liten by rett utenfor Oslo? Litt vanskelig å vite hvordan man skal tolke det ja. Anonymkode: 8d204...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplevd akkurat det samme, og hun er i et forhold henne her også da hun ofte trener med han. Er ikke tilfeldigvis i en liten by rett utenfor Oslo? Litt vanskelig å vite hvordan man skal tolke det ja. Anonymkode: 8d204...cb1 Er det noe å tolke da? Anonymkode: 7bf47...c59 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Kanskje hun blir våt i trusa sv deg og ønsker du skal harve over henne. Kunne du tenkt def å knullet henne da?:) Jeg ha type jeg, men kikker på andre alikevel og har sexueløe fantasier. Anonymkode: 1f32b...8fa
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun blir våt i trusa sv deg og ønsker du skal harve over henne. Kunne du tenkt def å knullet henne da?:) Jeg ha type jeg, men kikker på andre alikevel og har sexueløe fantasier. Anonymkode: 1f32b...8fa Hm, det her jeg ikke tenkt over. Er der for å trene Anonymkode: b5df9...5d0
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noe å tolke da? Anonymkode: 7bf47...c59 Vel, jeg finner henne attraktiv, så da er det jo interessant om hun gjør det for at hun finner meg attraktiv, eller om jeg ser rar ut eller lignende. Helt menneskelig å være nysgjerrig på hva folk tenker om en. Spesielt fra mennesker man selv synes er attraktive. Anonymkode: 8d204...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: På et treningssenter er det vel ganske umulig å ikke få øynene på folk. Kanskje hun stirrer på deg slik at du skal flytte deg fra det du bruker? Som en sånn skremselsteknikk? Anonymkode: 7bf47...c59 Vi trener ikke på samme apparat. Og jeg gir henne ikke blikket, da hun er sammen med en annen person 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje hun syntes du trener rart eller bra og prøver å følge med for å lære av øvelsene dine. Hvis du tror hun er i et forhold virker det som st du spaner mer på henne enn hun på deg. Anonymkode: 2b278...0fa Det er lite sannsynlig! og nei - har knapt sett på henne! Anonymkode: b5df9...5d0
Horten Market Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 Dette har jeg også opplevd! Jenta sender meg lange blikk via speilet, noen ganger smiler hun diskret. Følte meg veldig attraktiv, så jeg skjøt frem brystkassa og tok på meg et sleskete smil og var på vei bort for å slå av en prat. Da oppdager jeg det. Eller rettere sagt, ham. Det står en fyr et stykke bak meg, og når hun ser på HAM i speilet, ser det ut som hun ser på meg. En veltrent og selvsikker fyr som ikke sjekker opp damer på studio. Trenger ikke det han. Den fineste dama er hans, hun jeg trodde så på meg. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 Er du singel? Hvis ikke gjør det slutt. Den dama der er klar for deg any time. Anonymkode: db13b...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 14 minutter siden, Horten Market skrev: Dette har jeg også opplevd! Jenta sender meg lange blikk via speilet, noen ganger smiler hun diskret. Følte meg veldig attraktiv, så jeg skjøt frem brystkassa og tok på meg et sleskete smil og var på vei bort for å slå av en prat. Da oppdager jeg det. Eller rettere sagt, ham. Det står en fyr et stykke bak meg, og når hun ser på HAM i speilet, ser det ut som hun ser på meg. En veltrent og selvsikker fyr som ikke sjekker opp damer på studio. Trenger ikke det han. Den fineste dama er hans, hun jeg trodde så på meg. Tror dette OFTE er tilfelle. At det bare ser ut som noen glor på deg men egentlig ser på noe annet eller hviler blikket sitt tilfeldig i din retning. Feks på bussen også. Syntes ikke folk skal overtolke blikk så mye. Anonymkode: 2b278...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 Er hun pen/liker du det? Eller det en kvinnegris som sikler rundt på gutta? Anonymkode: 1911a...1f4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #16 Skrevet 22. juni 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du singel? Hvis ikke gjør det slutt. Den dama der er klar for deg any time. Anonymkode: db13b...4a9 Er singel. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun pen/liker du det? Eller det en kvinnegris som sikler rundt på gutta? Anonymkode: 1911a...1f4 Hun er normal. Anonymkode: b5df9...5d0
Gjest Råkkenråll Skrevet 22. juni 2017 #17 Skrevet 22. juni 2017 I alle dager folkens. Er det kun damer som kan få lov til å erkjenne at de får oppmerksomhet? Damer ser på menn, også på treningssenter- OG tilogmed gjør damer som ikke er single det. Hun synes du er heit, ellers hadde hun sett litt bort når du så tilbake. Om man skal se på teknikk holder man ikke øyenkontakt lenge, men ser åpenbart på selve øvelsen. Dette er da ikke noe å tolke videre. Om hun glor deg ned får du ignorere henne.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #18 Skrevet 22. juni 2017 1 minutt siden, Råkkenråll skrev: I alle dager folkens. Er det kun damer som kan få lov til å erkjenne at de får oppmerksomhet? Damer ser på menn, også på treningssenter- OG tilogmed gjør damer som ikke er single det. Hun synes du er heit, ellers hadde hun sett litt bort når du så tilbake. Om man skal se på teknikk holder man ikke øyenkontakt lenge, men ser åpenbart på selve øvelsen. Dette er da ikke noe å tolke videre. Om hun glor deg ned får du ignorere henne. Takk! Anonymkode: b5df9...5d0
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #19 Skrevet 22. juni 2017 Damer stirrer ikke på menn. Hvorfor i alle dager skulle de gjort det. Dette er nok noe du innbiller deg. Det er ikke bare lite attraktivt at du er innbilsk, men det kan være tegn på psykisk utviklingshemming. Du bør snakke med fastlegen. Anonymkode: 269df...12a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #20 Skrevet 22. juni 2017 Opplever det ofte. Kvinner stirrer like mye som menn på treningssenter, og ellers. Personlig stirrer jeg ubevisst, når jeg blir klar over det kutter jeg ut, går utifra at kvinner har det likedan. Anonymkode: d3bfb...783
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå