AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Del Skrevet 21. juni 2017 Kan ikke finne sengetøy ala hotell hvitt og delikat. Pris? Anonymkode: d0bfe...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2017 #2 Del Skrevet 22. juni 2017 De har et utrolig deilig hvitt sengetøy på Kid i egyptisk bomull. De har innimellom 50 % rabatt på alt sengetøy, så følger du litt med får du det rimeligere. Anonymkode: a0bc4...599 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #3 Del Skrevet 23. juni 2017 Høie hvit krepp er helt fantastisk 😁 Anonymkode: 36181...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minikrølla Skrevet 24. juni 2017 #4 Del Skrevet 24. juni 2017 Har et hvitt sateng sengesett fra kid, utrolig digg! Husker desverre ikke pris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2017 #5 Del Skrevet 25. juni 2017 Anbefaler også sengetøy fra kid. Jeg kjøper når de har 50% avslag Anonymkode: b83c4...ab3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadamMimma Skrevet 3. juli 2017 #6 Del Skrevet 3. juli 2017 Høie har fantastisk kvalitetssengetøy - og sateng eller egyptisk bomull kjennes deilig ut både sommer og vinter .. Jeg ligger langt unna Kid sine, kjøpte sengesett der for år siden som er skikkelig kvalitet, og som faktisk er ...men i de senere årene har kvaliteten hos Kid sunket som en stein syns jeg - det nupper og holder dårllig ! Gå for kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grylet Skrevet 3. juli 2017 #7 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg er enig med flere over her; Høie er helt klart i en klasse for seg. Jeg har selv kun hvitt sengetøy, både hjemme og på hytten, og alt er fra Høie. Hvis du er i nærheten av Kristiansand noen gang, vil jeg anbefale en tur til Høies fabrikkutsalg. Der kan du gjøre flere kupp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 4. juli 2017 #8 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) Høie sengesett i hvitt kr 440,- Endret 4. juli 2017 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå