Gå til innhold

Turn off at han er på instagram

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig menn på instagram er skikkelig lite tiltrekkende. Han følger hovedsakelig typiske guttesider som bil og annet med motor pluss noen bekjente, ingen lettkledde damer osv. Men likevel føler jeg at instagram er en jenteting og at det er litt stusselig at han er der og bruker tid på det liksom. Er jeg rar eller tenker andre sånn også?

Anonymkode: 81b5c...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er rar :P 

• Liker 24
Skrevet

Rar og rar...jeg er uenig, ihvertfall.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes egentlig menn på instagram er skikkelig lite tiltrekkende. Han følger hovedsakelig typiske guttesider som bil og annet med motor pluss noen bekjente, ingen lettkledde damer osv. Men likevel føler jeg at instagram er en jenteting og at det er litt stusselig at han er der og bruker tid på det liksom. Er jeg rar eller tenker andre sånn også?

OK?

Anonymkode: a1cdc...25d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns også det er teit. Ikke fordi det er en jenteting men generelt bare teit. 

Anonymkode: ae676...dad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt folk henger seg opp i.

Anonymkode: 84979...94e

• Liker 10
Skrevet

Stakkars menn, høye krav gitt. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Meadow skrev:

Stakkars menn, høye krav gitt. 

Den var god 😅 Menn har jo ikke så høye krav til oss damer så... hahaha.

Jeg syntes selv det er litt slitsomt med folk som skal fotografere seg selv og alt annet til enhver tid for å kunne legge det ut på instagram, men det er visst normalen nå at alle er superspennende og at det er superinteressant med daglige selfies fra alle😄 Syntes ikke det er så feminint med instagram, hadde vært verre om han til stadighet tok selfies med filter og blomsterkrans 😁

Anonymkode: 6c02b...852

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er ekstremt opptatt av sosiale medier er turn off i mine øyne. 

Anonymkode: 8ab58...55d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er litt rar. Synes det er merkelig å dele ting opp i "jenteting" og "gutteting". I min verden eksisterer det nemlig ikke, bare gutter og jenter som gjør som de vil. Er du på Instagram? Hvis du selv er der, og bruker det, så synes jeg det er teit å konkludere med at det er "turn off" at han også er der.

Kjenner masse menn som har konto på Instagram. Ikke noe annerledes enn å være på Facebook eller Snapchat for min del. Men så kan det jo være noe med oppførselen der som er turn off da. Det gjelder jo både på sosiale medier og i virkeligheten. 

Anonymkode: cb697...a79

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe av det rareste jeg har hørt. 

Jeg følger mange menn på instagram som legger ut kanontøffe bilder av aktiviteter, villmark, naturfotografier, hverdagssituasjoner, selvironi, jobbrelaterte bilder og annet, det er da ikke i nærheten av å være feminint. 

Kanskje han skiller seg ut for deg fordi du hovesaklig følger filterdamer og tror at alle på insta er sånn?

Anonymkode: 70d66...4cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du virker litt stusselig som tenker sånn.

Anonymkode: f9da3...7d8

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg veldig godt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er tullete, men det gjelder for begge kjønn. Jeg er ærlig talt ikke så opptatt av å være sammen med noen som bruker mye tid på instagram/sosiale medier. 

Anonymkode: 082d7...243

AnonymBruker
Skrevet

Kunne aldri tenkt meg å vært sammen med noen som er aktiv med snap eller instagram.

Anonymkode: 5d356...2f6

AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel er du?

Anonymkode: a810a...fbc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe av det rareste jeg har hørt. 

Jeg følger mange menn på instagram som legger ut kanontøffe bilder av aktiviteter, villmark, naturfotografier, hverdagssituasjoner, selvironi, jobbrelaterte bilder og annet, det er da ikke i nærheten av å være feminint. 

Kanskje han skiller seg ut for deg fordi du hovesaklig følger filterdamer og tror at alle på insta er sånn?

Anonymkode: 70d66...4cb

Samme. Mye bra menn på Instagram. 

Haha filterdamer var et bra ord :fnise: godt Instagram er så mye mer enn filterdamer. 

Anonymkode: 7ad69...0f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat møtt en som faktisk er en rimelig god hobbyfotograf. Så hans Instagram er full av flotte bilder. Har ærlig talt ikke tenkt på å sjekke hvem han selv følger på Instagram, for det kunne ikke brydd meg mindre. Utenom at han følger meg da selvfølgelig.:fnise:

Syns det er positivt at han er på Insta jeg. Bildene han legger ut sier en god del om han. Og jeg liker det jeg ser.

Anonymkode: 539b9...a7f

Skrevet

Med mindre han tar selfies og bilder av maten og alt han gjør heeeele tiden, så synes jeg det er skikkelig rart at det er turn off. Litt som "han liker pannekaker, er det dealbreaker?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...