AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Etter jeg var på byen, så dro jeg med noen venner å drakk vin. Ei Jente som var der, ble veldig pågående utover kvelden. Hun fortalte at hun hadde problemer med familien sin, og generelt mye drama. Hun spurte om hun kunne bli med meg hjem, fordi hun ikke ville dra hjem. Jeg sa at jeg var trøtt og sliten, og ville gå hjem å legge meg. Følte aldri hun var min type jente. Men etter mye om og men, sa jeg hun sikkert kunne sove på sofaen. Da vi hadde kommet hjem, snakket vi litt før jeg ga beskjed om at jeg måtte legge meg. Gikk inn på soverommet å la meg. Plutselig våknet jeg av at hun jenta kom inn på soverommet mitt å la seg i senga mi. Ga beskjed om at hun måtte gå inn i stua å legge seg, og at jeg ville sove. Hun nektet å høre etter, å begynte å ta av dyna å antaste meg. Tok bort hendene hennes å ba henne slutte mange ganger, og brukte fysisk makt for å dytte henne bort. Dette resulterte i at hun begynte å skrike å lage masse drama om jeg syntes hun var stygg osv osv. Endte opp med at jeg måtte trøste henne å fortelle at det ikke var sånn ment. Hadde ikke lyst på sex og følte ikke hun var min type. Etterpå maste hun om å få sove i sengen min. Sa det var greit hvis hun la seg til å sove. Våknet senere opp med at hun hadde dratt ned bokseren min og begynt å runke meg. Hele episoden gjør meg kvalm. Når jeg ba henne slutte, fortsatte hun bare og begynte å ri meg. Var veldig trøtt og full, og sa jeg måtte sove. Men hun gav seg ikke. Har en dårlig følelse å føler meg brukt etter dette. Er det så vanskelig å ta et nei for et nei? Anonymkode: 4315b...60a
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Selvfølgelig var det et overgrep. Hadde dette skjedd meg hadde jeg anmeldt henne. Anonymkode: fa10d...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Ja, definitivt overgrep. Anonymkode: 4eeea...e61 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Ja, det er overgrep. Ta å anmeld henne.
Forundret.. Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Anmeld henne. Sjekk deg for kjønnssykdommer også. Tviler på at hun beskyttet deg. Og hun har nok gjort slikt før også, gud vet hvem og hva hun har vært bortpå. 1
Supernova17 Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Ja, ingen tvil. Dette var frekt. Hun fortjener å høre at hun har gjort noe galt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 3 minutter siden, coffeegirl83 skrev: Ja, ingen tvil. Dette var frekt. Hun fortjener å høre at hun har gjort noe galt. Frekt? Dette var jo voldtekt. Anonymkode: fa10d...7ba 2
Supernova17 Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frekt? Dette var jo voldtekt. Anonymkode: fa10d...7ba Synes du det er snilt å voldta kanskje? Jeg synes det er dårlig gjort å få TS til å gjøre noe han ikke vil. Han ville ikke ha besøk, men hun maste. Det er frekt.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Høres ut som pity-sex. At du lot henne fortsette fordi du syntes synd på hun. Ville du ikke kunne du ha dyttet hun bort, det er lett for en mann å gjøre som er sterkere enn en kvinne. At hun roper og kjefter ser jeg ikke på som fysisk tvang. Anonymkode: 191ff...cd4 1
Ragnar89 Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 Altså hvorfor tok du henne ikke vekk? Du lot henne jo sette seg på deg og ri .Du er en mann, det er lett å fjerne ei jente som sitter på kuken din. Tror du troller her 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 10 minutter siden, Ragnar89 skrev: Altså hvorfor tok du henne ikke vekk? Du lot henne jo sette seg på deg og ri .Du er en mann, det er lett å fjerne ei jente som sitter på kuken din. Tror du troller her Sier du det samme til ei jente som er halvfull og ikke vil ha sex med en mann, men ender opp med å bli voldtatt i halvdøsa? "Hvorfor dyttet du han ikke bort, du lot han jo holde på" Det er like ille med voldtekt uansett kjønn. Om ei dame voldtar en mann er hun like fæl som en mann som voldtar. Anonymkode: 20bc2...72f 4
Ragnar89 Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sier du det samme til ei jente som er halvfull og ikke vil ha sex med en mann, men ender opp med å bli voldtatt i halvdøsa? "Hvorfor dyttet du han ikke bort, du lot han jo holde på" Det er like ille med voldtekt uansett kjønn. Om ei dame voldtar en mann er hun like fæl som en mann som voldtar. Anonymkode: 20bc2...72f En mann er fysisk sterkere og kunne lett ha dyttet henne vekk og gått bort. Han lar henne jo sette seg . Han trøstet henne til og med. Er nok mer pittysex som en her skrev lengre opp 1
FluffyJuggernaut Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 Det du beskriver er en voldtekt. Om du trenger noen å snakke med så kan du kontakte dixi.no. Du burde også vurdere om du skal anmelde henne.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter jeg var på byen, så dro jeg med noen venner å drakk vin. Ei Jente som var der, ble veldig pågående utover kvelden. Hun fortalte at hun hadde problemer med familien sin, og generelt mye drama. Hun spurte om hun kunne bli med meg hjem, fordi hun ikke ville dra hjem. Jeg sa at jeg var trøtt og sliten, og ville gå hjem å legge meg. Følte aldri hun var min type jente. Men etter mye om og men, sa jeg hun sikkert kunne sove på sofaen. Da vi hadde kommet hjem, snakket vi litt før jeg ga beskjed om at jeg måtte legge meg. Gikk inn på soverommet å la meg. Plutselig våknet jeg av at hun jenta kom inn på soverommet mitt å la seg i senga mi. Ga beskjed om at hun måtte gå inn i stua å legge seg, og at jeg ville sove. Hun nektet å høre etter, å begynte å ta av dyna å antaste meg. Tok bort hendene hennes å ba henne slutte mange ganger, og brukte fysisk makt for å dytte henne bort. Dette resulterte i at hun begynte å skrike å lage masse drama om jeg syntes hun var stygg osv osv. Endte opp med at jeg måtte trøste henne å fortelle at det ikke var sånn ment. Hadde ikke lyst på sex og følte ikke hun var min type. Etterpå maste hun om å få sove i sengen min. Sa det var greit hvis hun la seg til å sove. Våknet senere opp med at hun hadde dratt ned bokseren min og begynt å runke meg. Hele episoden gjør meg kvalm. Når jeg ba henne slutte, fortsatte hun bare og begynte å ri meg. Var veldig trøtt og full, og sa jeg måtte sove. Men hun gav seg ikke. Har en dårlig følelse å føler meg brukt etter dette. Er det så vanskelig å ta et nei for et nei? Anonymkode: 4315b...60a Dette er voldtekt. Anmeld henne og be om erstatning. Du kan få 300 000 kr ut av det. Kan kvinner gjøre det kan du også Anonymkode: 27bdc...7e8
Sillyline Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 Visst pokker var det et overgrep..! Anmeld det, slik er ikke greit! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #16 Skrevet 21. juni 2017 12 minutter siden, Ragnar89 skrev: En mann er fysisk sterkere og kunne lett ha dyttet henne vekk og gått bort. Han lar henne jo sette seg . Han trøstet henne til og med. Er nok mer pittysex som en her skrev lengre opp White knight ragnar til unnsetning igjen heheh @Uffda😂 Spiller ingen rolle om han er sterkere og bare kunne dyttet henne vekk. Hun gikk over en grense og det er ulovelig, uansett om hun er fysisk underlegen. Han var forresten ganske full og det gjør jo saken mye værre for hennes sjel . Anmeld det. Reis sak og erstatning og gjør som kjinner gjør. Be om 300 k i erstatning Anonymkode: 27bdc...7e8 1
Ragnar89 Skrevet 21. juni 2017 #17 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: White knight ragnar til unnsetning igjen heheh @Uffda😂 Spiller ingen rolle om han er sterkere og bare kunne dyttet henne vekk. Hun gikk over en grense og det er ulovelig, uansett om hun er fysisk underlegen. Han var forresten ganske full og det gjør jo saken mye værre for hennes sjel . Anmeld det. Reis sak og erstatning og gjør som kjinner gjør. Be om 300 k i erstatning Anonymkode: 27bdc...7e8 Jada bare siter UFFDA så du har noen å stille deg sammen med mot meg. Tøff kar Dette grenser jo til stalking og mobbing, men jeg står den av. Du burde kunne sitere meg uten å dra inn dette hver gang og uten å sitere andre for å få dem på ditt lag mot meg. Det er iallefall patetisk
Gjest supernova_87 Skrevet 21. juni 2017 #18 Skrevet 21. juni 2017 13 minutter siden, Ragnar89 skrev: En mann er fysisk sterkere og kunne lett ha dyttet henne vekk og gått bort. Han lar henne jo sette seg . Han trøstet henne til og med. Er nok mer pittysex som en her skrev lengre opp Hun har manipulert og presset TS til sex. Når han med fysisk makt tok henne vekk lagde hun stor ståhei og det er mulig TS følte på at hun skulle skape problemer om han kastet henne ut av leiligheten. Å med manipulering og press tvinge noen til sex kaller med det overgrep. Det du bidrar til er å i enda større grad stigmatisere menn som har vært utsatt for seksuelle overgrep. Uavhengig om dette er en fiktiv hendelse for å sjekke ut hva KG-almuen mener om dette, og om de muligens nettopp ender med å si slike ting som du gjør her, så har dette definitivt skjedd. Om ikke med TS så med andre menn. Jeg synes det er utrolig synd at du ønsker å bidra til stigmatiseringen av menn som har vært utsatt for vold og overgrep. Dette fører til at færre menn oppsøker hjelp for det de har vært utsatt for, og dette virker nok igjen inn på mengden menn som tar sitt eget liv. Ønsker du virkelig å være en av dem som bagatelliserer andres smerte bare fordi du ikke forstår den selv? Seksuelle overgrep inkluderer uønsket berøring og påtvunget seksuell aktivitet, og det TS beskriver er definitivt dette.
Ragnar89 Skrevet 21. juni 2017 #19 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Hun har manipulert og presset TS til sex. Når han med fysisk makt tok henne vekk lagde hun stor ståhei og det er mulig TS følte på at hun skulle skape problemer om han kastet henne ut av leiligheten. Å med manipulering og press tvinge noen til sex kaller med det overgrep. Det du bidrar til er å i enda større grad stigmatisere menn som har vært utsatt for seksuelle overgrep. Uavhengig om dette er en fiktiv hendelse for å sjekke ut hva KG-almuen mener om dette, og om de muligens nettopp ender med å si slike ting som du gjør her, så har dette definitivt skjedd. Om ikke med TS så med andre menn. Jeg synes det er utrolig synd at du ønsker å bidra til stigmatiseringen av menn som har vært utsatt for vold og overgrep. Dette fører til at færre menn oppsøker hjelp for det de har vært utsatt for, og dette virker nok igjen inn på mengden menn som tar sitt eget liv. Ønsker du virkelig å være en av dem som bagatelliserer andres smerte bare fordi du ikke forstår den selv? Seksuelle overgrep inkluderer uønsket berøring og påtvunget seksuell aktivitet, og det TS beskriver er definitivt dette. Nå får du rulle inn her, komme her og beskylder meg for at andre menn tar sitt eget liv. Få deg baller og si klart nei og gå vekk fra situasjoner. Får da være måte på tafatthet! Jeg er uenig og sa min mening, det får du tåle 1
Gjest supernova_87 Skrevet 21. juni 2017 #20 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, Ragnar89 skrev: Nå får du rulle inn her, komme her og beskylder meg for at andre menn tar sitt eget liv. Få deg baller og si klart nei og gå vekk fra situasjoner. Får da være måte på tafatthet! Jeg er uenig og sa min mening, det får du tåle Skal jeg rulle inn fordi jeg med begrunnelse sier meg uenig i dine uttalelser? Dette er et diskusjonsforum. Jeg tåler din mening og høyner den med motargumentasjon, det er nettopp det et forum er til for. Hvis det ikke er noen som tåler, så er det gjerne du som overreagerer og misforstår. Hvis du leser det som at jeg skylder deg for at andre menn tar sitt eget liv så har jeg uttrykket meg uklart. Jeg sier at du bidrar til stigmatiseringen av menn som har vært utsatt for overgrep og vold, og stigmatiseringen av disse er igjen nok en av grunnen til at menn har høyere selvmordsrate, fordi de oppsøker ikke hjelp i frykt for å bli møtt med fordømmelse og latterliggjøring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå