Gjest Anonymous Skrevet 5. januar 2005 #1 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har ei lita jente på snart 8 uker. Hun har vært en engel til nå. Sover mye, gråter nesten ikke i det hele tatt og våker stort sett en gang om natten. Det jeg lurer på er om disse våkennettene er mest i begynnelsen eller kan hun plutselig begynne å våkne maaange ganger om natten og forandre seg helt? Jeg vet at unger er forskjellige, men når er det slike slitsomme perioder er mest vanlige? Jeg har en datter fra før, hun er nå 4,5 år, og det var heeelt annerledes med henne. Våken fra første dag, og står fortsatt opp veeldig tidlig. Noen som vet?
Furstina Skrevet 5. januar 2005 #2 Skrevet 5. januar 2005 Det är så olika. Barn är olika, de går igenom olika perioder, de är friska, sjuka, drömmer etc.. Min lille kille blir 1 år i morgon och det har varit upp och ner med det här med sömn. Från första veckan sov han länge, vaknade och ammade ca 2 gånger per natt och somnade om direkt. Sen har han vaknat 1-2 gånger per natt men inte varit så ledsen. "Problemen" började vid 8 månader. Då började han drömma och vaknade var annnan timme, gråtandes. Det är väldigt vanligt. En 8-månaders upplever mycket nytt som måste bearbetas under sömnen. Så gick det över, han vaknade en-två gånger men somnade om efter omklappning Senaste två veckorna har han varit snuvig och vaknat av snor eller hosta - och börjat gallskrika. Flera gånger per natt Rädd kanske?
Gjest Qlio Skrevet 5. januar 2005 #3 Skrevet 5. januar 2005 Jeg har aldri hatt en hel natt våken med Ida, hun er nå 1,5 år. Da hun hadde ørebetennelse gråt hun i en time i strekk, det er det lengste hittil. Som Furstina sier, alle er forskjellige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå