Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På lørdag skal det være storkonsert i byen. Jeg har nettopp flyttet hjem etter endt skolegang (bodd borte i noen år) og har ingen å henge med. Det er virkelig ikke en eneste person jeg føler jeg kan sende en melding å spørre om hvilke planer de har. De fleste har sin gjeng, ikke sant... Men jeg har så lyst, favorittartisten min skal spille og jeg elsker sånne opplegg. Men tanken på å "pilse" alene og dra mot byen helt alene... Herregud, så latterlig ensomt. Tenker jeg sikkert møter noen kjentfolk der, men altså... komme alene? I 2017 føles det nesten uhørt ut. Føler meg faktisk som verdens største taper... :-( 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 35ddc...e84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Jeg dro på konsert i Oslo helt alene uten å noen gang ha vært der. Ble kjent med folk og fikk en fin kveld!

Anonymkode: 6fce4...708

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet

Jeg gjør det hele tida. Kommer nesten alltid i snakk med noen. Synes absolutt du burde gjøre det!

Skrevet

Jeg ville gått! Man kommer alltid i snakk med noen, og jeg tipper du vil angre om du dropper det. 

• Liker 2
Skrevet

Det er alltid litt skummelt å dra ut alene første gang, men nå synes jeg det er veldig befriende. Håper du drar, og at du storkoser deg! :) Sender masse kjærleik!

Skrevet

Jeg dro ut alene. Tok et par øl før konserten. Koste meg med god musikk og endel flere øl. Kommer jo alltid i prat med andre når ølbriller kommer på 😉

Skrevet

Kommer alltids i kontakt med noen. :) Jeg liker å dra ut alene innimellom. Men så klart best å dra sammen med noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det ofte i mine yngre dager. Du blir fort kjent med noen og det er bare å si at de du kom sammen med ble for fulle/kom bort fra deg/ble syke ;)

Anonymkode: 43ace...773

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet

Gjør det, ts :) Det er favorittartisten din som skal spille og du kommer garantert i kontakt med noen. Pils litt hjemme før du drar og hør på god musikk. 

AnonymBruker
Skrevet
På 21.6.2017 den 20.10, AnonymBruker skrev:

På lørdag skal det være storkonsert i byen. Jeg har nettopp flyttet hjem etter endt skolegang (bodd borte i noen år) og har ingen å henge med. Det er virkelig ikke en eneste person jeg føler jeg kan sende en melding å spørre om hvilke planer de har. De fleste har sin gjeng, ikke sant... Men jeg har så lyst, favorittartisten min skal spille og jeg elsker sånne opplegg. Men tanken på å "pilse" alene og dra mot byen helt alene... Herregud, så latterlig ensomt. Tenker jeg sikkert møter noen kjentfolk der, men altså... komme alene? I 2017 føles det nesten uhørt ut. Føler meg faktisk som verdens største taper... :-( 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 35ddc...e84

Hvor bor du da? Sikkert noen her som vil bli med :)

Anonymkode: f6693...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...