AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 .I morgen er det endelig sisste skoledag for førsteklassingen. Men jammen skal de ha full skoledag fra 8.30-13.30. Er dette vanlig? Synes alle andre jeg snakker med sier de har kort dag denne dagen, og det er jo det jeg selv husker fra skolen. Vi møtte senere, hadde kosetime og var ferdig kl 12. Ble litt irritert da vi hadde håpet å komme oss avgårde på hytta litt tidlig... Når slutter deres elever sisste skoledag? Anonymkode: a85c4...ee4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: .I morgen er det endelig sisste skoledag for førsteklassingen. Men jammen skal de ha full skoledag fra 8.30-13.30. Er dette vanlig? Synes alle andre jeg snakker med sier de har kort dag denne dagen, og det er jo det jeg selv husker fra skolen. Vi møtte senere, hadde kosetime og var ferdig kl 12. Ble litt irritert da vi hadde håpet å komme oss avgårde på hytta litt tidlig... Når slutter deres elever sisste skoledag? Anonymkode: a85c4...ee4 Ganske vanlig å slutte til vanlig tid der jeg bor. Eneste jeg synes er rart at de slutter så sent i juni. Her jeg bor sluttet de 15. juni. Anonymkode: de756...274
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Vet ikke hva som er vanlig. Husker jo selv at vi sluttet tidlig og hadde en kosetime. Men er kanskje litt vanskelig pga sfo. De fleste førsteklassinger har jo sfo, og det skal jo gå opp med personal der og. Her begynner de til vanlig tid, og slutter til vanlig tid. De skal ha utelek hele dagen. En slags idrettsdag. Anonymkode: f96b6...ef2
Arkana Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Her hadde de siste skoledag i dag. De slutter til vanlig tid som er kl 12 på onsdager. De har bare hatt kosedag med underholdning og grilling i skolegården.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Her går ihvertfall til og med 4.trinnet til vanlig tid. Guttungen er sur siden de slutter 14.15 på torsdager. Formiddagen blir brukt til siste rydding av klasserommet og etter lunsj og storefri har de kosetime(r) Anonymkode: 5ea49...03f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå