Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er en idiot som har tenkt at jeg ikke trengte å gjøre noe med skattemeldingen om det ikke var noe feil på den. I dag så jeg på Altinn at det var en "signer og send" knapp som jeg ikke har trykka på. Betyr dette at skattepengene blir utbetalt senere?

Anonymkode: dd7dc...30b

Videoannonse
Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg er en idiot som har tenkt at jeg ikke trengte å gjøre noe med skattemeldingen om det ikke var noe feil på den. I dag så jeg på Altinn at det var en "signer og send" knapp som jeg ikke har trykka på. Betyr dette at skattepengene blir utbetalt senere?

Anonymkode: dd7dc...30b

Gjør du ingenting med skattemeldingen din inne fristen, 30.04. I år utsatt til 02.05.17 på grunn av helligdager, så betyr dette at du samtykker i forslaget til skattemelding skatteetaten har sendt deg. 

De fleste får tilgodebeløp utbetalt i første pulje uansett om de har stilltiende godkjent eller bekreftet godkjent skattemelding. 8 av 10 leste jeg i avisen får oppgjøret sitt i første pulje. Så du får vente i spenning og se. 

Anonymkode: 71091...106

Skrevet

Takk folkens :Hehe:

Skrevet

Har folk fått skatteoppgjøret sitt idag? Jeg så en dato på skattetaten, og det stod 21.6. Men det er ikke utbetalingsdatoen, for jeg har ikke fått pengene idag..?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Steffieboy skrev:

Har folk fått skatteoppgjøret sitt idag? Jeg så en dato på skattetaten, og det stod 21.6. Men det er ikke utbetalingsdatoen, for jeg har ikke fått pengene idag..?

På altinn står det 22.06. Noen hevder å ha fått i dag, men det tar jeg med en klype salt.

Anonymkode: 71091...106

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Steffieboy skrev:

Jeg fikk pengene mine i fjor..

Anonymkode: 7f933...81e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Steffieboy skrev:

Sitat

Skattepengene kommer 22. juni

Første dato for utbetaling av skatten du betalte ekstra i 2016, er 22. juni. Da vil ifølge Skatteetaten minst 8 av 10 av de som fikk skattemeldingen 4. april, få utbetalt pengene sine.

https://www.dinside.no/okonomi/sjekk-nar-du-kan-forvente-a-fa-utbetalt-skattepengene/67659816

Logger man seg inn på altinn, 22.06. 

Og til dere som nå har sittet å ventet på disse pengene; ingen melding på telefon? Ingen penger på konto. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...