AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Hvordan er det, noen som har gjort det? Må man generelt være god i, eller like, matte? Anonymkode: 35ef9...853
stan Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Det er vanskelig å jobbe alene med de fleste fag. Matematikk er ikke noe unntak. Kanskje du kan hospitere ved en skole?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Tja, for de fleste som tar P-matte som privatist er det et nødvendig onde. Dersom du har problemer med matematikk er det nok lurt å få undervisning. Privatistskole eller privatlærer vil nok da vært mest aktuelt. Dersom du synes at matematikkfaget er greit er det ikke noen problemer med å ta det på egenhånd. Bare husk å jobbe mot eksamen (eksamensoppgaver og digitale hjelpemidler). Anonymkode: 524c0...720
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2017 #4 Skrevet 23. juni 2017 Hei! Jeg tok 2p som privatist, og hadde eksamen nå i mai. På VGS fikk jeg en toer i standpunkt, så jeg hadde med andre ord et ganske dårlig utgangspunkt. Derfor valgte jeg å følge undevisning ved en privatistskole, to timer i uka. Det er ikke nok å bare møte opp på timene, man må jobbe ganske mye selv, men jeg hadde nok aldri klart meg uten undervisning uansett. Da følger man et opplegg og man har noen å rette spørsmål til dersom man ikke får til en oppgave. Jeg hatet matte på videregående og var bare glad jeg bestod, men etter hvert som jeg innså at jeg ville inn på lektorstudiet, måtte jeg bare bite tennene sammen. Men det var så verdt det! Jeg klarte å gå fra 2 til 5 på bare dette halve året, og jeg har aldri likt eller vært flink i matte før. Klarer jeg det, klarer du det! Anonymkode: 3e6aa...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå