Gå til innhold

Hva burde jeg gjøre? Late som ingenting?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to fantastiske svigerforeldre, men de blir så skuffet om vi ikke kan/vil bli med på ting. Dette gjelder da meg og min sønn (15 år.) Mannen har en på snart 13 som fortsatt synes det er gøy i feks campinghytte en uke.  Men vi blir aldri spurt om det passer, og det virker på mannen min om vi må velge å bli med, eller ikke. Har sagt at vi gjerne kommer 2-3 dager, men får da beskjed om at vi bare kan droppe det. (Vi har vært sammen i 11 år, så blitt endel turer sammen.)

Neste år har jeg lyst å si nei takk, men føler veldig på det. Burde jeg bare late som ingenting å bli med? Det blir jo til at sønnen min ligger å sover halve tiden fordi det ikke er noe å gjøre, føler jo på det også. 

Anonymkode: b73dd...e4d

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke at dere skal føle dere forpliktet til å dra dit, hvis dere har mere lyst til å bruke ferien deres på noe  annet. Men hvis 13-åringen fortsatt liker det, går det kanskje an at dere splitter dere en uke, ved at f. eks mannen din blir med, mens du og 15-åringen finner på noe som frister mere ?

Hvis de blir såre for en slik løsning også, tenker jeg at dere ikke skal bry dere om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...