Gjest Pilonda Skrevet 1. august 2002 #1 Del Skrevet 1. august 2002 Pilonda trenger masse trøsteklemmer fra englevennene sine :cry: Har hatt et useriøst forhold til en kamerat ganske lenge nå, og i går bestemte vi oss for å bare være venner igjen og det er ganske trist... hvem skal jeg kose med nå da? Også blir det helt sikkert litt rart mellom oss en stund, og det er også trist. Trist, trist, trist. :cry: Snufs, Pilonda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pilonda Skrevet 1. august 2002 #2 Del Skrevet 1. august 2002 Pilonda synes verden er litt dum i dag... Lionda-Pilonda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 1. august 2002 #3 Del Skrevet 1. august 2002 Verden er urettferdig! :evil: Kom så drukner vi sorgene med pærebrus! Trøsteklem er herved gitt deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pilonda Skrevet 2. august 2002 #4 Del Skrevet 2. august 2002 Takk :D Lionda-Pilonda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. august 2002 #5 Del Skrevet 2. august 2002 Kjære deg, Lionda! Dette høres ikke så gøy ut, jeg tror du trenger en kjempestor klem! Verden kommer nok på skinner igjen snart, skal du se! :D Gode klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 2. august 2002 #6 Del Skrevet 2. august 2002 Kjempestore, blå klemmer er det beste som finnes! :D Mmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. august 2002 #7 Del Skrevet 2. august 2002 De er det!!! Etter de blå klemmene kommer de oransje...og så de gule! Men du fikk altså en blå, da var det nok fordi du fortjente nettopp en BLÅ, Lionda! - Det finnes nemlig bare en Lionda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. august 2002 #8 Del Skrevet 2. august 2002 Kjempestoooor blå klem fra meg også.... her også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pilonda Skrevet 2. august 2002 #9 Del Skrevet 2. august 2002 Ååååååååå, dere er så søte! Blå klemmer til dere også!!!!! Lionda - mye gladere! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 2. august 2002 #10 Del Skrevet 2. august 2002 Sorry at jeg ødelegger kosen deres, men jeg må bare spørre.... et useriøst forhold til en kamerat men nå er dere bare venner? Var dere liksom fiender før? Waco ...skjønte ikke den... *flau* Vent nå... nåå skjønner jeg... hehe... sånn ja...akkurat ja...hehe.... blå klem fra meg og... hehe... nå faller alle brikkene på plass.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. august 2002 #11 Del Skrevet 2. august 2002 ...slenger over en lakristwist også, jeg, Lionda! Håper den smaker! For å si det som det var; det var like før @lfa fikk tak i den, men i dag fortjente du den mest. Ikke sant, @lfa? Hva med litt pærebrus i tastaturet forresten? *hiver en gjeng med pærebrus i hodet på Lionda* Her, vennen! Kose seg masse, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 2. august 2002 #12 Del Skrevet 2. august 2002 Jippiiiii, lakristwist!!!!!!!! Nænænænænæ, @lfa, jeg fikk den! Og pærebrus også! *slurper opp fra tastaturet* Og enda flere blå klemmer - tusen takk, Waco :D Litt treig i oppfattelsen, hehe... Jeg har M&M's - noen som vil ha? Men lakristwisten min får dere ikke, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. august 2002 #13 Del Skrevet 2. august 2002 Tar gjerne M&M's Lionda! Dessuten ser du blid og glad og litt fjollete ut med pærebrus i hele trynet og lakris mellom tenna! Nei, lakrisen er din - den har du ærlig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. august 2002 #14 Del Skrevet 2. august 2002 Kose deg med lakrisen din, du, Pilonda! :blunke: *slenger over en neve til* Jeg har foressten Pingvin.... *legger igjen til de som vil ha* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 2. august 2002 #15 Del Skrevet 2. august 2002 Du kan få blå M&Ms hvis du vil! Skål i pærebrus!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 2. august 2002 #16 Del Skrevet 2. august 2002 Skååål, jenter! *sukk, nesten som i "gamle dager"* Pingvinene var knallgode, de blå M'ene også! *gomle-gomle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 2. august 2002 #17 Del Skrevet 2. august 2002 *Sukk* Ja, nesten som i gamle dager, ja.... *sukker mer, og mimrer tilbake* Hmmm.... kjekt at dere bor her fremdeles dere også! :smile: Jeg begynner å vurdere å kjøpe meg bopæl... Vil helst bo i deres nabolag... Hvor bor dere nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå