AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Det er noe som heter Google. Det er noe som heter Altinn,og skatteetaten. Så har vi noe som heter skattekalender. Der står alt du trenger å vite. Hvert år på denne dato,kommer de som ikke vet å trykke på pc. Eneste de klarer,er å finne frem til kvinneguiden Så kommer de: Har dere fått skattepenger? Hvorfor har ikke jeg fått? Når kommer pengene på konto? Nå har dere fått opplysninger om hvor du skal gå inn. God skattesøk. I morgen kommer: Hvor mye fikk du igjen på skatten? Betyr det noe for deg?hjelper det deg? Anonymkode: 9defc...7de 15
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Imponert at du gidder å ta deg tid til å skrive dette til ALLE oss "dumme". Takker og bukker!! Anonymkode: b4313...4cf 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Man kan også søke på kg på "skattepenger" og finne alle trådene som er opprettet om det, i og med at det er det samme hvert år. Anonymkode: 01e43...34c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Imponert at du gidder å ta deg tid til å skrive dette til ALLE oss "dumme". Takker og bukker!! Anonymkode: b4313...4cf Du selv som setter "navn"på dere. Ikke noe jeg ville ha brukt. Anonymkode: 9defc...7de 2
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe som heter Google. Det er noe som heter Altinn,og skatteetaten. Så har vi noe som heter skattekalender. Der står alt du trenger å vite. Hvert år på denne dato,kommer de som ikke vet å trykke på pc. Eneste de klarer,er å finne frem til kvinneguiden Så kommer de: Har dere fått skattepenger? Hvorfor har ikke jeg fått? Når kommer pengene på konto? Nå har dere fått opplysninger om hvor du skal gå inn. God skattesøk. I morgen kommer: Hvor mye fikk du igjen på skatten? Betyr det noe for deg?hjelper det deg? Anonymkode: 9defc...7de Og like sikkert som det går mot vår så kommer'n tilbake til neste år. Feriepengetråden Skattepengetråden Restskattråden Skilsmisse/samlivsbrudd etter ferie (sommer/jul/påske) og sånn går nu dagan ...
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 .... Så går det noen dager, så begynner "Tid kommer kontantstøtta, barnetrygden, barnebidraget, foreldrepenger"? Navpenger og skattpenger er som mensen. greit når den kommer, og katastrofe om den er forsinket... Anonymkode: 8c495...422 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er noe som heter Google. Det er noe som heter Altinn,og skatteetaten. Så har vi noe som heter skattekalender. Der står alt du trenger å vite. Hvert år på denne dato,kommer de som ikke vet å trykke på pc. Eneste de klarer,er å finne frem til kvinneguiden Så kommer de: Har dere fått skattepenger? Hvorfor har ikke jeg fått? Når kommer pengene på konto? Nå har dere fått opplysninger om hvor du skal gå inn. God skattesøk. I morgen kommer: Hvor mye fikk du igjen på skatten? Betyr det noe for deg?hjelper det deg? Anonymkode: 9defc...7de Det er derfor du ikke har noen venner. For du vil ikke snakke om noen ting fordi alt kan googles. Anonymkode: 67bea...bea 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Det som er irriterende med sånne mennesker, er at de ikke gidder å gjøre den minste innsats på å finne ut noe før de spør. Kundeservice har god erfaring med sånne, det har jeg også. Jeg blir ringt opp før pcen har slått seg på av en person som sier "Jeg klarer ikke". Samme problemet hver gang "Hvordan printer man ut?". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå