AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Jeg har vært her på KG i ca. 1 dag og jeg lurer virkelig på hvor mange det finnes av dem her? Det kommer jo tråder om leger og medisinstudenter her daglig. Er det virkelig så mange av dem her? Anonymkode: 04913...b8e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Jeg har så lav tilltro til helsevesenet at det ville ikke overrasket meg Anonymkode: 00d1e...461
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lav tilltro til helsevesenet at det ville ikke overrasket meg Anonymkode: 00d1e...461 Hva mennesker i helsefaglige yrker gjør på privaten har da ingenting med helsevesenet å gjøre. Anonymkode: ec8b7...141 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mennesker i helsefaglige yrker gjør på privaten har da ingenting med helsevesenet å gjøre. Anonymkode: ec8b7...141 Nei, men det sier fortsatt noe om hvem de er som mennesker. Om en lege var nazist på fritiden, så er ikke det akkurat en bra ting. Jeg ser det ikke som positivt at folk er på kg på fritiden. Ja, det inkluderer meg selv. jeg er her fordi jeg ikke har et liv Anonymkode: 00d1e...461
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, men det sier fortsatt noe om hvem de er som mennesker. Om en lege var nazist på fritiden, så er ikke det akkurat en bra ting. Jeg ser det ikke som positivt at folk er på kg på fritiden. Ja, det inkluderer meg selv. jeg er her fordi jeg ikke har et liv Anonymkode: 00d1e...461 Da bør du kanskje jobbe med dine egne holdninger. Du finner mennesker i alle livssituasjoner på KG, og bare det at man er på et forum sier lite om hvordan man er som person eller hvordan man gjør det i arbeidssammenheng. Anonymkode: ec8b7...141 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Da bør du kanskje jobbe med dine egne holdninger. Du finner mennesker i alle livssituasjoner på KG, og bare det at man er på et forum sier lite om hvordan man er som person eller hvordan man gjør det i arbeidssammenheng. Anonymkode: ec8b7...141 Feelgood bullshit Anonymkode: 00d1e...461 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært her på KG i ca. 1 dag og jeg lurer virkelig på hvor mange det finnes av dem her? Det kommer jo tråder om leger og medisinstudenter her daglig. Er det virkelig så mange av dem her? Anonymkode: 04913...b8e Du ha vært på KG i en dag, men har sett tråder om medisinstudenter daglig? Det gir ikke mening. Anonymkode: 67e92...bfb
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ha vært på KG i en dag, men har sett tråder om medisinstudenter og leger daglig? Det gir ikke mening. Anonymkode: 67e92...bfb Jeg kan jo se når trådene ble opprettet og det opprettes vel. ca 1 daglig. Anonymkode: 04913...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå