Gå til innhold

brudepikekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

tantebarnet mitt på 4 år skal være brudepike sammen med mine to sønner som skal være brudesvenner.

Jeg skal ha ivory farget brudekjole, og sønnene mine og sambo skal være mørkt kledd. Men så lurer jeg på hvilken farge det skal være på brudepikekjolen. Jeg skal bestille fra lisenett slik at hun skal få kjolen av meg. Den bør vel kanskje være ivory den også???? eller hva synes dere???

Jeg skal ha høstfarger i brudebuketten

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kjolen til brudepiken, kan like godt være en farge fra brudebuketten din. Men skal du ha en annen farge enn Ivory, så mener jeg det er finest med for eksempel burgunder, grønn ol. Hvit er ikke noe du bør tenke på, for da vil din kjole se skitten ut.

Men det er min mening. :wink:

Skrevet

Synes også med fordel at brudepikekjolen kan være en annen farge enn brudekjolen, og det mest vanlige da er jo en farge fra buketten :-)

Skrevet

Vår brudepike hadde rosa kjole. Og jeg hadde rosa calla i min brudebukett.

Skrevet

Jeg synes også du burde gå i en ivory farge lik kjolen din, hvis du ønsker en "tradisjonell" brudepikekjole - for som det blir nevnt her, så vil en hvit en få kjolen din til å virke skitten.

Men en helt annen farge gjør jo også susen... Jeg vet om flere som bruker vanlige selskapskjoler på brudepikene, evt. søte/yndige sommerkjoler i sommerbryllup!

Alt er jo mulig! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har ivory farget kjole og skal ha ivory fargede kjoler til brudepikene :)

Skrevet
Jeg har ivory farget kjole og skal ha ivory fargede kjoler til brudepikene :)

Det var jeg som svarte på dette,men jeg glemte logge meg inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...