Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender jeg får det et par dager før mensen og under eggløsning, da usikker på om det er før eller etter.

Hva med dere?

Anonymkode: 2fb9b...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rett før mensen og de første dagene av mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det en dag etter eggløsning og de blir vondere og vondere frem til mensen kommer, og jeg kan få ømme bryst en uke etter eggløsning. Varierer. Lurer på om jeg får ømme bryst hvis jeg blir gravid. Blir de enda vondere 3-4 dager før mens så er det et sikkert tegn hos meg at jeg ikke er gravid.. Da er de så vonde at det er vondt å gå trapper osv. 

Anonymkode: bf441...2e3

AnonymBruker
Skrevet

Aldri, har bare hatt det det når det har vist seg at jeg var gravid.

Anonymkode: bd55f...01d

AnonymBruker
Skrevet

Får det ca en uke (eller litt mer) før mensen, varer frem til mensen starter.

Anonymkode: d0175...480

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får det en dag etter eggløsning og de blir vondere og vondere frem til mensen kommer, og jeg kan få ømme bryst en uke etter eggløsning. Varierer. Lurer på om jeg får ømme bryst hvis jeg blir gravid. Blir de enda vondere 3-4 dager før mens så er det et sikkert tegn hos meg at jeg ikke er gravid.. Da er de så vonde at det er vondt å gå trapper osv. 

Dette hørtes da utrolig slitsomt ut!

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette hørtes da utrolig slitsomt ut!

Ja, er jo store deler av syklusen at de er ømme... Noen her som vet hvorfor man får ømme bryst? Er vel noe hormonelt.. Har prøvd å bli gravid i over et år og spekulerer om jeg har for mye av det hormone man får ømme bryst av ettersom jeg har det i så mange dager før mens.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er jo store deler av syklusen at de er ømme... Noen her som vet hvorfor man får ømme bryst? Er vel noe hormonelt.. Har prøvd å bli gravid i over et år og spekulerer om jeg har for mye av det hormone man får ømme bryst av ettersom jeg har det i så mange dager før mens.. 

Leste dette nettopp da det ble litt interessant. Da østrogen nivået stiger så kommer ømme pupper. 

http://www.bli-gravid.no/menstruasjonssyklusen-dag-for-dag/

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg begynte på p-piller hadde jeg så ømme pupper rett før/de første dagene av mensen at jeg måtte gå med armene i kors i nedoversbakker og trapper :s Etter jeg begynte på, og sluttet med, p-piller har jeg aldri hatt ømme pupper.

Anonymkode: fbc31...f71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...