AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #1 Skrevet 21. juni 2017 Ser man egentlig annerledes på kvinner med for eksempel lys blondt hår, kvinner med brunt hår eller kvinner med rødt hår? Kvinner her som har nevnte hårfarger - merker dere noe? Eventuelt hvis håret farges/blekes, blir noe annerledes? Anonymkode: 7146c...e18
Mr. Kilmister Skrevet 21. juni 2017 #2 Skrevet 21. juni 2017 Hårfarge er viktig. Er ikke alle som passer blondt, brunt, svart eller rødt hår. Det jeg ser på er om det passer med fargen på øynene. Blå øyer og blondt hår er fint for eksempel. Brunt hår og brune øyer passer fint sammen. Men det er min mening☺
Gjest Overrasket Skrevet 21. juni 2017 #3 Skrevet 21. juni 2017 Ingen hemmelighet at jeg liker brunetter veldig godt. Jeg vet rent rasjonelt at det er en "tullete" preferanse, men brunetter ser bare så bra ut.
Lunarstone Skrevet 21. juni 2017 #4 Skrevet 21. juni 2017 Det finnes damer med både blondt , rødt og mørkt hår som ser veldig bra ut. Så lenge de kler hårfargen sin , synes jeg ikke den har så mye å si for attraktivitet . Men det kan påvirke utseende negativt om man vandrer rundt med en farge man ikke kler og som ser tydelig kunstig ut.. 1
bobler Skrevet 21. juni 2017 #5 Skrevet 21. juni 2017 Naturlig hårfarge ser nesten alltid bra ut og drar ikke ned utseendet. Unaturlige farger og brunetter som farger seg lys og omvendt kan dra ned attraktiviteten. Knæsjfarga hår er jo et rødt flagg for mange og på unaturlige blondiner/brunetter ser man veldig lett at noe ikke passer. 3
*Maja* Skrevet 21. juni 2017 #6 Skrevet 21. juni 2017 Både ja og nei. I mine øyne blir ikke en dame attraktiv kun om hun har den hårfargen jeg personlig liker best (rødt i alle nyanser), men om en fin dame har rødt hår blir hun ekstra fin. Om det forklarer litt. Det er også viktig at hårfargen passer til fargene hennes generelt også, slik andre her påpeker.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #7 Skrevet 21. juni 2017 Hva hvis man opprinnelig er mørk blond og har bleket og farget håret og har lignende øyenfarge som hun her? Anonymkode: 7146c...e18
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #8 Skrevet 21. juni 2017 Jeg ser ikke ned på folk pga utseende, ei heller hårfargen, men jeg har preferanser på hva jeg synes er mest attraktivt. Jeg finner blonde menn mye oftere attraktive enn mørke. Anonymkode: 2b652...132
*Maja* Skrevet 21. juni 2017 #9 Skrevet 21. juni 2017 Herregud for noen fine øyne! Jeg synes det er vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å se ut før man faktisk gjør det. Men stort sett synes jeg personlig at der man har sett både lyst og mørkt hår på en dame, så er mørkt hår definitivt finest. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #10 Skrevet 21. juni 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser man egentlig annerledes på kvinner med for eksempel lys blondt hår, kvinner med brunt hår eller kvinner med rødt hår? Kvinner her som har nevnte hårfarger - merker dere noe? Eventuelt hvis håret farges/blekes, blir noe annerledes? Anonymkode: 7146c...e18 Jeg blir mye mer tiltrukket til brunetter eller jenter med mørkt hår. Synes ansiktstrekkene og øyene kommer tydeligere frem hos jenter med mørkere hår enn hos platinablondiner. Bildet under er det nærmeste jeg kommer blondt angående min interesse. 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 205a3...b71
meeeg9 Skrevet 21. juni 2017 #11 Skrevet 21. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir mye mer tiltrukket til brunetter eller jenter med mørkt hår. Synes ansiktstrekkene og øyene kommer tydeligere frem hos jenter med mørkere hår enn hos platinablondiner. Bildet under er det nærmeste jeg kommer blondt angående min interesse. Anonymkode: 205a3...b71 Hun hadde skumle øyne😫 Det ser ut som at hun bruker fargelinser, og det håper jeg at hun gjør 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #12 Skrevet 21. juni 2017 Her sitter jeg på litt personlig erfaring, så her kommer litt detaljer. Hadde platinablondt hår på VGS og var ganske populær, men ble ofte behandlet som en bimbo. Ble mørkeblond med litt lyse striper fra alderen 21-25 og fikk mye oppmerksomhet samtidig som jeg ble behandlet bedre. Farget håret mørkt og var langhåret og mørkebrun med litt kledelig kobber i ca 2 år, på denne tiden fikk jeg definitivt mindre blikk og oppmerksomhet, selv om kroppen min var på sitt beste på disse 2 årene. Nå er jeg tilbake som mellomblond med lyse striper og har klippet håret til midten av halsen, føler ting er tilbake som da jeg var 21-25, så hos meg har lengde og hårfarge tydeligvis mye å si for gutta. Har blå øyne og er lys i huden. Anonymkode: 904b8...305 2
Simbyxor Skrevet 21. juni 2017 #13 Skrevet 21. juni 2017 7 timer siden, *Maja* skrev: Herregud for noen fine øyne! Jeg synes det er vanskelig å se for seg hvordan det kommer til å se ut før man faktisk gjør det. Men stort sett synes jeg personlig at der man har sett både lyst og mørkt hår på en dame, så er mørkt hår definitivt finest. Og jeg som synes de ser best ut med blondt hår. 6
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #14 Skrevet 21. juni 2017 Da jeg lysnet håret fikk jeg så mye oppmerksomhet fra menn at jeg selv la merke til det. Trodde i utgangspunktet ikke at det skulle ha sånn effekt. Jeg gikk fra naturlig mellomblondt til litt lysere, det ser veldig naturlig ut. (Ikke platina-blondt altså) Har også vært brunette. Fikk pgså da mer oppmerksomhet enn med min naturlige hårfarge, men ikke like mye som blondine. Anonymkode: 61a13...cfd
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #15 Skrevet 21. juni 2017 Noen kler jo enkelte hårfarger bedre enn andre farger, akkurat som frisyre. Det er ingen enkeltfarge som gjør alle kvinner superattraktive, men folk kler forskjellige farger. Anonymkode: ac421...5c0 2
wintergirl Skrevet 21. juni 2017 #16 Skrevet 21. juni 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kler jo enkelte hårfarger bedre enn andre farger, akkurat som frisyre. Det er ingen enkeltfarge som gjør alle kvinner superattraktive, men folk kler forskjellige farger. Anonymkode: ac421...5c0 Enig.
Teethgrinding Skrevet 21. juni 2017 #17 Skrevet 21. juni 2017 Blondt hår er nesten alltid best på jenter. Det er i det hele tatt egentlig ikke en eneste brunette jeg liker. Sånn funker jeg. Jeg reagerer ikke når noen har brunt hår. De kan være aldri så vakre, de er bare just not for me. Jeg har masse kamerater som ikke liker blondiner. Dem om det. Jeg har til gjengjeld aldri likt damene deres. Fatter og begriper ikke at de får sansen for de kjedelige brune kommunekjerringene. Blondt hår er Så mye bedre! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #18 Skrevet 21. juni 2017 4 minutter siden, Arcturus skrev: Blondt hår er nesten alltid best på jenter. Det er i det hele tatt egentlig ikke en eneste brunette jeg liker. Sånn funker jeg. Jeg reagerer ikke når noen har brunt hår. De kan være aldri så vakre, de er bare just not for me. Jeg har masse kamerater som ikke liker blondiner. Dem om det. Jeg har til gjengjeld aldri likt damene deres. Fatter og begriper ikke at de får sansen for de kjedelige brune kommunekjerringene. Blondt hår er Så mye bedre! Anonymkode: e8aa6...17c 3
Gjest Adipose Skrevet 21. juni 2017 #19 Skrevet 21. juni 2017 Kan godt hende de med andre hårfarger har samme erfaring som meg, men jeg har nå vært rødhåret hele livet og lagt merke til en ting; enten så tenner folk sinnsykt på det, nesten litt fetish aktig, eller så hater de det noe helt sinnsykt. Altså til de grader at de føler at de må komme bort til meg å si at "jeg hater rødt hår". Selvom det sikkert finnes, har jeg aldri møtt noen som stiller seg likegyldig til rødt hår, sånn når det kommer til om de syns det er attraktivt eller ikke. De har sterke meninger. Har for øvrig blå øyne, og jeg syns selv den kombinasjonen er ganske kul.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2017 #20 Skrevet 21. juni 2017 Jeg er naturlig helt lys blond, men har farget det brunt. Er definitivt mye færre menn som prøver seg på meg nå ift når jeg var blond - og det synes jeg er helt topp! Jeg liker kvinner, og blant dem føler jeg interessen er omtrent som før. Jeg er også en ung gründer og daglig leder i et firma i en bransje dominert av (middelaldrene) menn. Så det passet meg utrolig dårlig å være en "ung og søt" kvinne. Føler jeg ser litt tøffere ut, voksnere ut og blir behandlet mer slik jeg ønsker som mørkhåret. Anonymkode: 6029c...436 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå