Gå til innhold

Dater ei jente nå..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dater ei jente nå og hun er ei helt fantastisk jente på alle måter og ønsker virkelig å bli bedre kjent med henne. Men vi passer ikke helt nedentil og det har blitt et lite problem da vi har samleie. Jeg ønsker å gjøre alt for hennes nytelse og elsker å se henne bli tilfredsstilt. Noen tips? Åpen for alt :) 

Anonymkode: 9f770...d7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forspill, tunge og fingre. Spør henne om hva hun liker og hvordan. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dater ei jente nå og hun er ei helt fantastisk jente på alle måter og ønsker virkelig å bli bedre kjent med henne. Men vi passer ikke helt nedentil og det har blitt et lite problem da vi har samleie. Jeg ønsker å gjøre alt for hennes nytelse og elsker å se henne bli tilfredsstilt. Noen tips? Åpen for alt :) 

Hva mener du? Passer ikke helt nedentil?

Anonymkode: e5454...a97

• Liker 1
Skrevet

Vær kreative, og ikke minst kos dere :) Alle par er forskjellige.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Passer ikke helt nedentil?

Anonymkode: e5454...a97

Vi er litt forskjellig i str nedentil :) 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sphere skrev:

Forspill, tunge og fingre. Spør henne om hva hun liker og hvordan. 

Takk for tips:) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips:) 

Søk også opp stillinger som kan passe dere på nett, og puter er også et greit hjelpemiddel. :lur: Ikke vær redd for å bruke leketøy heller. Deilig krydder. 

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi passer ikke helt nedentil

Er du for stor eller for liten? 

Anonymkode: c6189...70d

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Sphere skrev:

Søk også opp stillinger som kan passe dere på nett, og puter er også et greit hjelpemiddel. :lur: Ikke vær redd for å bruke leketøy heller. Deilig krydder. 

Jeg skal på Kondomeriet senere i dag:) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den måtte bare komme... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Og hvor mange ganger har dere hatt sex? Altså trenger ikke nøyaktig tall :fnise: Men om dere akkurat har begynt å ha samleie så tar det kanskje litt tid før dere lærer hverandre å kjenne? Om ikke hun er ekstremt vid og du ekstremt liten så handler det nok mer om at man gjerne trenger litt tid før sexen blir veldig bra. :) Noen har man jo dessverre ikke seksuell kjemi med heller da, da er det jo ikke så mye å gjøre. 

Anonymkode: 39e02...f6c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da er det vel vorspiel som gjelder har jeg hørt. Selv ligger jeg rett under snittet, så har ikke så mye erfaring med det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere datet? Og hvor mange ganger har dere hatt sex? Altså trenger ikke nøyaktig tall :fnise: Men om dere akkurat har begynt å ha samleie så tar det kanskje litt tid før dere lærer hverandre å kjenne? Om ikke hun er ekstremt vid og du ekstremt liten så handler det nok mer om at man gjerne trenger litt tid før sexen blir veldig bra. :) Noen har man jo dessverre ikke seksuell kjemi med heller da, da er det jo ikke så mye å gjøre. 

Datet i 3 måneder. Antall ganger vi har hatt sex kan jeg ikke huske, men startet ca etter en måned:) vi har veldig bra kjemi og vi begge ler det litt av når vi ikke får det til å funke, og vi prøver masse for begge vil! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor. 

Glidemiddel

AnonymBruker
Skrevet

og vi prøver masse for begge vil! 

Så problemet er at du ikke får den inn? Må nok ha mye glidemiddel og få via henne litt ut. Det vil jo trekke seg sammen igjen til lite hull om det er lang tid imellom, så da må dere bare holde det varmt :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Datet i 3 måneder. Antall ganger vi har hatt sex kan jeg ikke huske, men startet ca etter en måned:) vi har veldig bra kjemi og vi begge ler det litt av når vi ikke får det til å funke, og vi prøver masse for begge vil! 

Ok. Så slik jeg forstår det er du for stor for henne? Slik var det for meg og min ex også. Måtte ta det veldig rolig i starten og ofte måtte vi bare gi opp siden det var for vondt for meg. Men etterhvert funket det bedre. Vi kunne jo aldri ta en kjapp en ut av det blå, da jeg måtte være veldig våt og tent for at vi skulle klare å få den inn, men vi kunne ha mer eller mindre "normal" sex etter en stund, men tok vel faktisk nærmere et halvt år før vi var kommet til det stadiet da. 

Lykke til :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Så slik jeg forstår det er du for stor for henne? Slik var det for meg og min ex også. Måtte ta det veldig rolig i starten og ofte måtte vi bare gi opp siden det var for vondt for meg. Men etterhvert funket det bedre. Vi kunne jo aldri ta en kjapp en ut av det blå, da jeg måtte være veldig våt og tent for at vi skulle klare å få den inn, men vi kunne ha mer eller mindre "normal" sex etter en stund, men tok vel faktisk nærmere et halvt år før vi var kommet til det stadiet da. 

Lykke til :)

Din ex sier du.. men hullet trekker seg vel sammen igjen om man skulle møte en med mindre? :/ Så ikke det føles som å kaste en pølse i en container eller dyppe laksen i Mjøsa om du skjønner :P 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da er det vel vorspiel som gjelder har jeg hørt. Selv ligger jeg rett under snittet, så har ikke så mye erfaring med det :) 

Dere trenger ikke dra på vors, dog de fleste kan mykne litt opp med alkohol.

Forspill er uansett bra.

Anonymkode: 47531...87b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hele poenget med denne tråden er at noen har et behov for å skryte av penisstørrelsen sin anonymt på nettet.

Anonymkode: eaba1...2e4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...