Gå til innhold

bestille jeans fra h&m katalog?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

har dere forslag til stretchjeans jeg kan bestille i h&m katalogen, som passer fint til en tynn kropp? som sitter fint på bena, som har bootcut og sleng nederst? og hvilken side står den på?

tusen takk for hjelp! :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

på side 3 i katalogen? jeg forstår ikke hvordan man ser etter klær på nettsiden :roll::ler:

Skrevet
har dere forslag til stretchjeans jeg kan bestille i h&m katalogen, som passer fint til en tynn kropp? som sitter fint på bena, som har bootcut og sleng nederst? og hvilken side står den på?

tusen takk for hjelp! :wink:

Dette skjønner ikke jeg at noen "tar sjangsen på". Jeans som er så vanskelig å kjøpe. Må da vitterlig prøves først...

Skrevet

Dette skjønner ikke jeg at noen "tar sjangsen på". Jeans som er så vanskelig å kjøpe. Må da vitterlig prøves først...

ikke noe problem å bestille, prøve om det passer når du får det, for så å sende det i retur dersom det faktisk ikke passer/sitter bra.

Men er skeptisk selv jeg altså, til jeans. mest fordi jeg er lat og ikke har lyst til at den ikke passer når jeg har forberedt meg på annet. :roll::ler:

Skrevet
 ikke noe problem å bestille, prøve om det passer når du får det, for så å sende det i retur dersom det faktisk ikke passer/sitter bra.  

Men er skeptisk selv jeg altså, til jeans. mest fordi jeg er lat og ikke har lyst til at den ikke passer når jeg har forberedt meg på annet.  :roll:  :ler:

Jeg er klar over returretten, men det er da så "irriterende" å måtte dra nok en tur på postkontoret...

Og så er det noe med det at jeg gjerne vil bruke nye plagg med en gang....

Gjest Gjesta
Skrevet

Og så kommer returportoen....Kanskje en liten sum, men når du stort sett ender med å returnere ting (som jeg har gjort), blir det litt.

Skrevet

Syns buksene fra H&M katalogen ikke sitter noe særlig, vist det først gjør det så mister de fasongen rimelig fort vil jeg si. Aldri vert fornøyd med en eneste bukse jeg har kjøpt der, og jeg har kjøpt en del..

(lærer aldri heller jeg da vettu :roll: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...